השוק

פריון נטוורק סוגרת רבעון מאכזב: ירידה של 39% בהכנסות

חברת הפרסום הדיגיטלי הישראלית פריון נטוורק, פרסמה את תוצאותיה לרבעון השני של השנה, אשר ממשיכים את קו הירידה שהחברה נתונה בו. על פי הנתונים החברה רשמה ירידה של 39% בהכנסות. למרות זאת החברה מעידה על שורה של צעדים שעתידים לסייע לה לשנות את תמונת המצב
מערכת ice | 
טל יעקובסון Perion Network (צילום אוהד דיין)
חברת פריון נטוורק, הפועלת בתחום הפרסום הדיגיטלי היא שחקנית וותיקה בשוק. היא הוקמה בשנת 1999 ומאז היא חוותה כמה עליות מורדות שהושפעו מהחלטותיהן של ענקיות הטכנולוגיה על שוק הפרסום הדיגיטלי.
האחרונה, הייתה בחודש אפריל שבעקבות החלטה של מיקרוסופט לבצע שינוי באלגוריתם התמחור מפרסום עבור חיפושים שמגיעים ממפיצים כמו פריון נטוורק. החלטה, שגרמה למניית פריון לרדת בעשרות אחוזים מתחילת השנה. 
החברה מפרסמת היום (רביעי), את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה ומציגה ירידה של 39% בהכנסות ביחד לתקופה המקבילה שעומדות על 108.7 מיליון דולר. פריון נטוורק, נקטה בשורה של פעולות על מנת לבנות עצמה בשנית כאשר בין היתר הרחיבה את שירותיה. 
הרווח הנקי Non-GAAP ירד ב- 68% והסתכם ב- 13.4 מיליון דולר. החברה עברה להפסד נקי על בסיס GAAP של 6.2 מיליון דולר ביחס לרווח של 21.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה.
פריון, אישרה את תחזיותיה ל-2024, וצופה הכנסות של 490-510 מיליון דולר השנה. ה-EBITDA המתואם צפוי להסתכם ב-48-52 מיליון דולר, ושיעור ה-EBITDA המתואם בניכוי עלויות המדיה צפוי להסתכם ב-23% מההכנסות בטווח האמצע.
טל יעקובסון, מנכ"ל פריון, התייחס לנתוני הדוח ואמר: "אנו נמצאים בעמדה אסטרטגית מושלמת לתת מענה לאתגר מהותי בשוק הפרסום הדיגיטלי העולמי, המגלגל קרוב ל 700 מיליארד דולר. רכישת Hivestack בדצמבר 2023 כבר מוכיחה את עצמה בצורה משמעותית, ומשרתת היטב את האסטרטגיה קצרת וארוכת הטווח שלנו. ברבעון השני צמחה פעילות הטכנולוגיה לפרסום הדיגיטלי החוץ ביתי שלנו ב-41%״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה