השוק

חנן מור צונח: שווי של 40 מיליון שקל נחתך, המניה התרסקה ב-30%

חברת צילו בר, עד לא מזמן חברת חנן מור, מתכוננת לגיוס הון בהיקף של 12 מיליון שקל, בהנפקה פרטית מהפניקס ולאומי פרטנרס. הגיוס ייעשה לפי שווי של 60 מיליון שקל, זאת לעומת שווי של כ-100 מיליון שקל לפיו התבצע הסדר החוב של החברה
מערכת ice | 
חנן מור (צילום אייל טואג, shutterstock)
חברת צילו בר, עד לא מזמן חברת חנן מור, בבעלותו של איש העסקים שחווה קריסה גדולה בעסקיו בשנה האחרונה, מתכוננת לגיוס הון בהיקף של 12 מיליון שקל, בהנפקה פרטית מהפניקס ולאומי פרטנרס.
על פי הפרסום אתמול (ראשון) ב"כלכליסט", ההנפקה תהיה לפי שווי של 60 מיליון שקל, זאת לעומת שווי של כ-100 מיליון שקל לפיו התבצע הסדר החוב של החברה, שעדיין לא הגיע לסיומו. מדובר באיבוד של כ-40 מיליון שקל משווי החברה. לפיכך, המניה של חברת צילו בלו צללה ב-30% בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
הגיוס המדובר נעשה כדי לעזור לחברה ללעמוד בתשלומים שלהם היא מחויבת, עד לקבלת הקרקעות אותן מכרה. למעשה, בבקשה של החברה שהוגשה לבית המשפט במחוזי בתל אביב, מנהל ההסדר דרש שהפניקס תזרים 10 מיליון שקל ולאומי פרטנרס תזרים 2 מיליון שקל.
עוד דווח ב"כלכליסט" כי מנהל ההסדר, עו"ד אודי גינדס, ביקש מבית המשפט שבנוסף על כך, הפניקס תעמיד הלוואה של 10 מיליון שקל נוספים לחצי שנה בריבית פריים פלוס 3% לשנה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה