השוק

מטורף: החברה שהפסידה בענק, מרוויחה עכשיו 800 מיליון שקל נחשפת

ב-2008, פסח ברנט מצא את עצמו בתפקיד מנכ"ל, ניצב בפני אתגר עצום: להפוך חברה עם הפסדים של 10 מיליון שקל לסיפור הצלחה: "היום סיימנו מחזור של 800 מיליון שקל עם 800 עובדים"
מערכת ice | 
כלכלה בישראל (צילום shutterstock)
בעולם העסקים הישראלי, לעתים רחוקות אנו נתקלים בסיפור מרתק כמו זה של פסח ברנט, מנכ"ל שניב סאסאטק. מיהלומים לנייר טואלט, מעסק משפחתי קטן לחברה ציבורית מובילה - סיפורו של ברנט הוא עדות חיה לכוחם של חזון, התמדה, וגמישות עסקית.
ברנט, בן 47, אב לחמישה וסב לשניים, צמח בעולם היהלומים. אך גורל אחר ציפה לו כשמשפחתו החליטה להציל מפעל נייר כושל באופקים. ב-2008, ברנט מצא את עצמו בתפקיד מנכ"ל, ניצב בפני אתגר עצום: להפוך חברה עם הפסדים של 10 מיליון שקל לסיפור הצלחה.

חמש עשרה שנים מאוחר יותר, התוצאות מדברות בעד עצמן. בראיון לוואלה הוא מספר: "היום סיימנו מחזור של 800 מיליון שקל עם 800 עובדים," מתגאה ברנט. אך הדרך לא הייתה קלה. מגפה עולמית, משברי שרשרת אספקה, ומלחמה - כל אלה היו מכשולים שברנט נאלץ לצלוח.
אחד האתגרים המרכזיים של ברנט היה לשבור את הדומיננטיות של מותגי הנייר המסורתיים בשוק הישראלי. "להיכנס לשוק עם שני שחקנים חזקים כמו קימברלי וסנו היה אתגר עצום," הוא מספר. "אבל הצלחנו לא רק להיכנס, אלא גם להוביל לתחרות אמיתית ולירידת מחירים." המותג "טאץ'" של שניב סאסאטק הפך לשם דבר בבתים רבים בישראל, מציע איכות פרימיום במחיר תחרותי. "ברגע שצרכן רואה שמוצר היעד נמכר במחיר יותר הגון ונותן מוצר לא פחות טוב - ואולי לפעמים גם יותר טוב - אז זה אפשרי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה