השוק

חברות הטכנולוגיה הישראליות חוגגות: המשקיעים הביעו עניין

מהפכת ה- AI Robotics  הישראלית מוצגת  בתערוכה מובילה בשנחאי: מדוב פנדה רובוטי ועד חקלאות חכמה. חמש חברות ישראליות זכו להכרה בינלאומית בכנס היוקרתי    Futuretech 5YN -FIVE YEARS FROM NOW שהתקיים במסגרת הכנס השנתי הגדול  World AI Conference (WAIC) בשנחאי
מערכת ice | 
בינה מלאכותית-אילוסטרציה AI
כנס ה-: 5YN  FutureTech100, המהווה את חוד החנית בעולם ה-AI , בחר  100 חברות מרחבי העולם המייצגות את הטכנולוגיות המבטיחות ביותר בתחום הבינה המלאכותית והרובוטיקה. החברות הישראליות, שנבחרו (והוזמנו על חשבון הכנס) מתוך אלפי מועמדים מרחבי העולם, הציגו בתערוכה היוקרתית פתרונות חדשניים במגוון תחומים והחברות הישראליות וזכו לתשומת לב רבה מצד משקיעים, מומחי תעשייה ונציגי חברות גלובליות. השתתפותן בכנס WAIC הדגישה את מעמדה של ישראל כמובילה עולמית בתחום הבינה המלאכותית והחדשנות הטכנולוגית.
Beffi - פיתחה רובוט חברתי-רפואי בדמות דוב פנדה פרוותי, המשמש כחיית מחמד חכמה עבור הגיל השלישי. הרובוט הנושם מספק מענה רגשי וקוגניטיבי לבעיית הבדידות החברתית, ומציע שירותים כגון שיחות חופשיות בקול אנושי, תרגולי אימון רגשיים וקוגניטיביים, וניטור מדדים רפואיים ונפשיים.
Verbotics - הציגה מערכת רובוטית אוניברסלית מבוססת AI לתחזוקה של חזיתות מבנים. המערכת, במשקל של 11 ק"ג בלבד, מטפסת על חזיתות באופן אוטונומי ומבצעת עבודות ניקיון ותחזוקה מונעת, מהפכת את תחום תחזוקת המבנים.
CorrActions - הדגימה טכנולוגיה מתקדמת למניעת תאונות דרכים. המערכת מנטרת את הפעילות המוחית של הנהג באמצעות זיהוי תנועות זעירות לא רצוניות של שרירי הגוף, מזהה מצבים כגון עייפות, שכרות והסחת דעת, ומנחה את הרכב לפעול לשמירה על בטיחות הנהג.

YevulInfo - פיתחה את LeafGuardian, אלגוריתם מתוחכם לחקלאות מדויקת בחממות. המערכת מפענחת תמונות הנלקחות באופן רציף מעלי הצמח ומזהה מגמות התדרדרות תזונתית ימים רבים לפני הופעת סימפטומים נראים לעין, ובכך מאפשרת הזנה מדויקת, מניעת מליחות יתר, חיסכון משמעותי בדישון, והפחתת גזי חממה. 
Dairycs - הציגה מערכת AI ורובוטיקה המשנה את עולם ניהול הרפתות. הטכנולוגיה מאפשרת תזמון אוטומטי של זמני החליבה וביצוע החליבה ללא הפרעה לאורח החיים של הפרה, תוך שמירה על רווחתה.
יוסי להד, אשר יחד עם גיא אורמן וד”ר אורן פירסט (שגם השתתף במשלחת) הקימו ומנהלים את ISRAEL INTELLIGENT ROBOTICS CENTER הדגיש את חשיבות האירוע: "הכנס סיפק פלטפורמה ייחודית לחברות הישראליות להציג את הטכנולוגיות פורצות הדרך שלהן בפני קהל בינלאומי ולקדם שיתופי פעולה עסקיים. השילוב בין הון, ידע וקשרים בינלאומיים, מהווה זרז משמעותי להצלחתן של חברות טכנולוגיה ישראליות בשווקים העולמיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה