השוק

סקייליין בעסקת ענק: תיפרד מעוד מלונות בארצות הברית?

לאחר שהודיעה על מכירת שמונה נכסים תמורת 91.75 מיליון דולר, הודיעה החברה על המשך התהליך. צפי ההכנסות הכולל: 123.3 מיליון דולר. מישורים מחזיקה בבעלות רוב המניות והיא נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב 
מערכת ice | 
בלייק לאיין מנכ"ל סקייליין (צילום יחצ)
חברת סקייליין הודיעה אתמול (ראשון) כי חתמה על הסכם למכירת 4 מלונות קורטיארד (Courtyard) בארצות הברית. הודעה זו מתווספת לפרסום על-פיו חתמה החברה בחודש מאי האחרון על הסכם למכירת 8 מלונות קורטיארד נוספים בתמורה של 91.75. העסקה הנוכחית עליה חתמה החברה מציגה הנחה של 12% משווי המלונות הכולל בספרי החברה, נכון לנתונים של סוף מרץ 2024. 
עם השלמת העסקה הנוכחית, תשלים למעשה חברת סקייליין את מכירת 12 מתוך 14 מלונות קורטיארד בהם היא מחזיקה כעת. תמורת העסקאות עתידה לעמוד על כ-123.3 מיליון דולר. ההלוואות הקיימות בגין הנכסים המדוברים עומדות על היקף של 105 מיליון דולר. ההפרש האמור משקף הון פנוי של החברה לאור פירעון אגרת החוב. 
חברת סקייליין מוחזקת ברובה על ידי מישורים ובחלקה על-ידי הכשרת הישוב. החברה נשכרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. השלמת העסקה צפויה להתרחש ברבעון השלישי או הרביעי של שנת 2024. ארבעת הנכסים הנכסים הנמכרים בעסקה זו הם בתי המלון באוקלהומה, ליטל רוק, דייטון וטולידו בארצות הברית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה