השוק

הסטארט אפ גייס 2 מיליון דולר בסיוע ענקית האנרגיה הצרפתית

חברת agRE.tech הודיעה על ההצלחה בסבב הנוכחי. על שמם רשומים פטנטים שונים בתחום החקלאות והאקלים. "שילוב העולמות מאפשר פוטנציאל עצום לחדשות טכנולוגית ועסקית", אמר המנכ"ל, אלעד לוי, "כבוד גדול בעבורנו שחברות משמעותיות בשוק שותפות לחזון שלנו"
מערכת ice | 
agRE.tech (צילום נוי עינב)
חברת הסטארט-אפ agRE.tech הודיעה היום (שלישי) כי השלימה גיוס פרה-סיד בהיקף של כ-2 מיליון דולר עבור פיתוח מערכת הפעלה רובוטית מתקדמת לתחום האגרוולטי. הסטרט-אפ מפתח טכנולוגיות רובוטיקה ובינה מלאכותית בתחום החקלאות והאקלים ורשם פטנטים שונים בתחום. בין המשקיעות בסבב הגיוס הנוכחי היא ענקית האנרגיה הצרפתית EDF ו"צמח מפעלים". 
השוק האגרוולטי מאפשר התקנה של פאנלים סולאריים בשטחים חקלאיים בלי לפגוע בתוצרת החקלאית בשטח. לדברי החברה, השוק עומד כיום על 4 מיליארד דולר, ובחברה משוכנעים שהטכנולוגיה שלהם תאפשר האצה לתחום והתרחבות נוספת של השוק. החברה נמצאת בשלבים האחרונים של הקמת שדות מסחריים המשלבים את היכולות הרובוטיות שפיתחה החברה בשוק המקומי והבינ"ל. בין השאר, באיטליה אושר לא מזמן תקציב של 1.7 מילארד יורו להקמת פרויקטים אגרוולטים. 
מנכ"ל החברה, אלעד לוי, מסר: "לאחר למעלה מעשור בעולם הרובוטיקה הביטחונית והאזרחית, מצאנו את תחום האקלים והחקלאות כתחום מתפתח עם הזדמנות לתרום למאמצים הגלובאליים בהתמודדות עם משבר האקלים ואבטחת המזון העולמית. שילוב העולמות מאפשר פוטנציאל עצום לחדשנות טכנולוגית ועסקית – כבוד גדול בעבורנו שחברות משמעותיות בשוק כמו EDF וצמח שותפות לחזון שלנו להובלת תחום האגרוולטאי הרובוטי וליצירת עתיד ירוק לכולנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה