השוק

בנמלים בישראל נערכים לכל תרחיש: זה הקול הקורא הדחוף שפורסם

חברת נמלי ישראל מפרסמת קול קורא לפיתוח פתרונות חדשניים בתחומי הים, ההגנה, הייעול, הפיתוח והתפעול של נמלי הים
מערכת ice | 
נמל אשדוד (צילום מני בן הרוש)
חברת נמלי ישראל (חנ״י) מפרסמת קול קורא שבמסגרתו היא מציעה תמיכה וסיוע לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשניים במספר רב של תחומים הקשורים להגנה, לתפעול, לייעול ולפיתוח של נמלי הים. קהלי היעד אליהם מופנה הקול קורא הם יזמים עצמאיים, חברות הזנק, גופים אוניברסיטאיים, וגורמים אח​רים המפתחים טכנולוגיות בתחום נמלי הים​​.
חנ״י, האחראית על פיתוח נמלי הים במרחב אילת, אשדוד וחיפה, מבקשת במסגרת הקול קורא לקבל מידע והצעות (לרבות בקשות לביצוע פיילוטים) הנוגעים לפתרונות חדשניים. חנ"י נחשבת לאחת החברות הממשלתיות המובילות בשילוב טכנולוגיות והיא שותפה במכון הישראלי לחקר הנדסה ימית (CAMERI) בטכניון אשר הוגדר כזרוע החדשנות של החברה. באמצעות המכון, חני מנהלת ומקדמת את כלל פעילות החדשנות של החברה. בכוונת חנ״י להגביר את היקף ההשקעות במחקר אקדמי, מחקר יישומי ובהשקעות נוספות בתחומי חדשנות בתחומי העניין והליבה של חברת נמלי ישראל.

בהקשר זה מפרסמת חנ"י את מסמך זה, אשר במסגרתו מבקשת חנ"י לקבל מידע והצעות (לרבות בקשות לביצוע פיילוטים) הנוגעים לפתרונות חדשניים, כאשר חנ"י שומרת לעצמה את הזכות לבצע הליכי התקשרות ו/או הליכי מכרז הנוגעים לאותם פתרונות מוצגים.
מטרות קול קורא זה הינה קבלת מידע הנוגע לפתרונות חדשניים לאתגרים המצויים בעולמות התוכן ותחומי העניין של נמלי הים וביניהם:  חסמי GPS ומערכות המונעות הטסת רחפנים לא מורשים, רחפנים מתקדמים לצילומי המבנים הימיים ומנהרות, לרבות עיבוד וניתוח התמונות, פיתוח אמצעים לסקירה תת ימית בשטח הנמל לצורכי אנליזה וניטור מבנים, פיתוח אמצעים לסקירה עילית תת הקרקע ביבשה ובים לצורכי איתור תשתיות ובחינת חתכי קרקע.
כמו כן בנושא בטחון - אתגר פולשים לשוברי גלים )ואתגרי בטחון נוספים, יישום AI על גבי מסמכי החברה (ניהול המידע והידע), יישום AI בהנדסה (הכנת תכניות ומפרטים בצורה אוט' מערכת), פיתוח חומרים "ירוקים" לבניה ביבשה ובים למבנים ימיים, מבנים ימיים צפים (רציפים, תחנת דלק, שדה תעופה), שוברי גלים לים עמוק, שינוע אוטנומי מהאוניה לשטחים עורפיים, ניתוב אוטונומי ושימוש בגוררות לא מאוישות..
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה