רכילות עסקית

נמל חיפה הפתיע את ההנהלה: זה המומחה הבינלאומי שהתארח במקום

הנהלת נמל חיפה אירחה את קן אלן, המנכ"ל לשעבר של חברת השילוח הבינלאומית DHL. חברי הנהלת נמל חיפה, הנהלת גדות, לקוחות הנמל ואורחים נוספים זכו לשמוע הרצאה מרתקת בתחומי הניהול והשיווק
מערכת ice | 
נמל חיפה (צילום ורהפטינג ונציאן)
הנהלת נמל חיפה אירחה את קן אלן, מנכ"לה לשעבר של חברת השילוח הבינלאומית DHL. קן אלן, המנכ"ל לשעבר של חברת השילוח הבינלאומית DHL הגיע להתארח בנמל חיפה. חברי הנהלת נמל חיפה, הנהלת גדות, לקוחות הנמל ואורחים נוספים זכו לשמוע הרצאה מרתקת בתחומי הניהול והשיווק מהמומחה הבינלאומי בתחום.

מימין לשמאל: אודי שרון, מנכ"ל נמל חיפה וקן אלן, מנכ"לה לשעבר של חברת השילוח הבינלאומית DHL (צילום: דוברות נמל חיפה)
ובנושא אחר, בנוכחות חלק ממאות האנשים שעבדו מסביב לשעון בחודשים האחרונים להקמת מתחם ההופעות החם של הצפון - ראש העיר חיפה, יונה יהב, ויו"ר דירקטוריון נמל חיפה ד"ר רון מלכא, חנכו לאחרונה את ה"טרמינל" בנמל חיפה. 
יונה יהב, ראש העיר חיפה: "אני שמח ומתרגש לחנוך את טרמינל ההופעות החדש שמהווה בשורה לכלל תושבי האזור. אני בטוח שפרויקט חזית הים העתידי יתרום רבות לעיר ולתושביה וימצב אותה כיעד תיירותי ותרבותי מוביל. פרויקט טרמינל ההופעות שאנחנו משיקים היום הוא פרי תכנון והשקעה רבה".
"חברת נמל חיפה, בבעלות 'אדאני-גדות', מחויבת להפיכת פרויקט 'חזית הים' מחלום למציאות בשותפות מלאה עם עיריית חיפה", הוסיף ד''ר רון מלכא, יו''ר דירקטוריון נמל חיפה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה