השוק

ענקית התרופות נאלצה להודות: תכיר בהפסד של 816 מיליון דולר

נובו נורדיסק, חברת תרופות דנית בינלאומית הודיעה כי היא תכיר בהפסד מירידת הערך של כ-5.7 מיליארד קרונות דנמרק  (816.72 מיליון דולר) ברבעון השני של 2024, לאחר שהניסיון האחרון שלה לא הצליח לעמוד בנקודת הסיום העיקרית

מערכת ice | 
תרופות (צילום freepik)
"נובו נורדיסק", חברת תרופות דנית בינלאומית הכריזה היום (רביעי) כי היא תכיר בהפסד מירידת הערך של כ-5.7 מיליארד קרונות דנמרק  (816.72 מיליון דולר) ברבעון השני של 2024, לאחר שניסוי CLARION-CKD שלב 3 שלה לא הצליח לעמוד בנקודת הסיום העיקרית שלו.
הניסוי הופסק בשל העובדה כי הוא לא עמד בנקודת הסיום העיקרית של השינוי בלחץ הדם הסיסטולי מהבסיס לשבוע 12, כך הודיעה החברה בהצהרה שמסרה. לטענת חברת "נובו נורדיסק", מדובר באוצדורנון, תרופה ליתר לחץ דם בלתי מבוקר עם שימוש פוטנציאלי במחלות לב וכליות, שרכשה חברת תרופות הדנית הבינלאומית מ-KBP Biosciences באוקטובר 2023. 
כזכור, בחודש מרץ האחרון הכריזה ענקית התרופות כי היא הגיעה להסכם על רכישתה של חברת הביוטק הגרמנית Cardior Pharmaceuticals. מדובר בחברה המפתחת תרופות לבעיות לב. עלות רכישת חברת הביוטק הגרמנית הסתכמה ב- 1.1 מיליארד דולר.
"על ידי רכישת  Cardior, נחזק את צנרת הפרויקטים שלנו בתחום מחלות הלב וכלי דם, בהן יש לנו כבר תוכניות מתמשכות בכל שלבי הפיתוח הקליני", כך הכריז סגן נשיא נובו לפיתוח, מרטין הולסט לאנג על רכישת חברת ביוטק הגרמנית. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה