השוק

לפי שווי של 1.2 מיליארד שקל: חברת התרופות הישראלית במגעים עם משקיע

קרן ההשקעות פימי, נמצאת במגעים עם משקיעים מוסדיים במטרה למכור בין 10% ל-15% מהשליטה שלה בחברת התרופות מעבדות רפא, 4 שנים בלבד אחרי שרכשה 88% מהשליטה תמורת 620 מיליון שקל
מערכת ice | 
פארמה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
קרן ההשקעות פימי, נמצאת במגעים עם משקיעים מוסדיים במטרה למכור בין 10% ל-15% מהשליטה שלה בחברת התרופות מעבדות רפא, 4 שנים בלבד אחרי שרכשה 88% מהשליטה בחברת התרופות הישראלית. 
על פי הדיווח הבוקר (שני) ב"דה מרקר", המכירה של קרן פימי עשויה לשקף לחברה שווי שוק של 1.2 מיליארד שקל, זאת לאחר שרכשה אותה לפי שווי של 620 מיליון שקל, כך שהיא למעשה תכפיל את השווי שלה.
חברת רפא, שהוקמה בשנת 1937 על ידי ד"ר ברוך לוין כמעבדת מחקר באוניברסיטה העברית, פיתחה לאחרונה יחד עם חברת שלאון הישראלית, מזרק אוטומטי להזרקה עצמית לשריר של התרופה מידזולם (Midazolam), לטיפול בפרכוסים. הפיתוח קיבל את אישור ה–FDA (מנהל התרופות האמריקאי) לשיווק, ואף פותחה בשיתוף משרד ההגנה האמריקאי שאף הקצה 7 מיליון דולר עבור מימון הפרויקט.
כזכור, בתחילת השנה הודיעה חברת רפא על מינויו של עידו לשם לתפקיד מנכ"ל החברה. לשם החליף בתפקידו את המנכ"ל היוצא אמיר לוין, אשר הוביל ב-26 שנותיו ברפא מגוון רחב של תחומים ופעילויות, תוך מילוי תפקידים שונים בחברה. לוין משמש כיום כסגן יו"ר רפא. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה