השוק

עלויות הביקור במגדל אייפל צמחו ב-20%: זו הסיבה המפתיעה לכך

על רקע האולימפיאדה הצפויה להתקיים בחודש הבא בפריז ובשל קשיים כלכליים רבים שעמה מתמודדת החברה האחראית על מגדל אייפל, עלויות הביקור צמחו ב-20%. בעקבות כך, תיירים מבוגרים ישלמו יותר מ-35 יורו בכדי לבקר באתר המפורסם, כאשר בעבר שילמו 29.10 יורו

מערכת ice | 
מגדל אייפל (צילום אינסטגרם)
האולימפיאדה צפויה להתקיים בחודש הבא בפריז ובעקבותיה אלפי תיירים יאלצו לשלם ביוקר על ביקור במגדל אייפל המפורסם. על פי הדיווח באתר "פרנס 24", עלויות הביקור במגדל אייפל צמחו בשבוע שעבר ב-20%. אותו מהלך נועד בכדי לכסות על מחירי התחזוקה שממשיכים לעלות בזמן האחרון. 
על פי הפרסומים, התיירים המבוגרים יאלצו לשלם למעלה מ-35 יורו בכדי לבקר באחד מסמליה האייקונים של פריז, כאשר בעבר אלו שילמו 29.10 יורו. עוד נודע כי חברת SETE, האחראית על המגדל האייקוני, צפויה להשתמש באותן הכנסות בכדי לייצב את מצבה הכלכלי, אשר נפגע מסגירות האתר הרבות בעקבות מגפת הקורונה. 
נכון לשנת 2020, הכנסות החברה צנחו ברבע והסתכמו ב-25 מיליון יורו, בניגוד ל-99 מיליון יורו בשנת 2021. לצד העובדה כי מצבה הכלכלי של החברה הושפע ממגפת הקורונה, נודע כי ההכנסות נפגעו עקב שביתת העובדים בחודש פברואר עקב מחלוקת על תנאים ושכר.  
מלבד זאת, מחירי התחזוקה של האתר מאמירים ונכון להיום אלו מסתכמים ביותר מ-130 מיליון יורו. לאחר שנוצר מצב שבו פרויקט לצביעה מחודשת של מגדל אייפל נדחה בארבע שנים, בשל המסקנה כי יש לקלף לפני את שכבות הצבע הישנות, נודע כי עלויות הפרויקט צמחו עוד יותר. 
דמי הרישיון של החברה אשר אותם הם משלמים לעיריית פריז, הפכו אף הם לאתגר משמעותי. דמי הרישיון מקשים על מצב הכלכלי של החברה נוכח העובדה כי אלו יצמחו מ-8 מיליון יורו ל-50 מיליון יורו בשנה הבאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה