בעולם

מיצג מחאה מול מגדל אייפל בפריז: "לא ניתן שישכחו זאת"

תנועת 'בונות אלטרנטיבה' הציבה אתמול מייצג מחאה מול מגדל אייפל בפריז, זאת בתגובה על פשעי חמאס נגד נשים במהלך מתקפת הפתע ב-7.10 וכחלק מהמאמץ העולמי להובלת ההכרה בפשעים שבוצעו באותה שבת: "לא ניתן שישכחו זאת"
מערכת ice | 
מיצג בפריז (צילום בונות אלטרנטיבה)
תנועת 'בונות אלטרנטיבה' הציבה אתמול מייצג מחאה מול מגדל אייפל בפריז, בתגובה לפשעי חמאס שבוצעו נגד נשים ב-7.10, וכחלק מהמאמץ העולמי להוביל להכרה בפשעים שבוצעו באותה שבת שחורה.
מורן זר קצנשטיין, מייסדת התנועה מסרה: "בישראל ובכל מקום בעולם - פשעים על רקע מיני נגד נשים הן פשע מלחמה. לא ניתן שישכחו זאת, וניאבק על כך שהעולם כולו יכיר בכך".

מיצג מחאה, צילום: בונות אלטרנטיבה
כזכור עצרות נערכו בישראל ובמספר מדינות נוספות בעולם במחאה על האלימות שהופגנה נגד נשים במהלך מתקפת הטרור של חמאס ב-7.10. בחודש שעבר הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון צולמה צועדת עם ההמון כשהיא לובשת בגד של המעצב ינקי ונטף, אותו מעצב שהכין לזמרת נועה קירל את התלבושת לאירוויזיון במהלך עצרת נגד האנטישמיות בברלין.
הבגד, אוברול בצבעי כחול לבן עליו כתמי דם על האיבריים האינטימיים, עוצב בהשראת האלימות שנשים ישראליות חוו על ידי מחבלי חמאס ועל רקע שתיקת ארגוני הנשים בעולם שלא גינו את מעשי האונס הקשים.
עוד בתחילת המלחמה, דדון הביעה את תחושותיה על המתרחש. בפוסט נוקב היא כתבה: "אני לא יכול להתמודד עם הסיוט הזה יותר. אישה הרה בדרום ישראל נרצחה על ידי מחבלים, הם ניתחו את גופתה, בטנה נחתכה והם הוציאו את העובר עם חבל הטבור ונתנו לילד שטרם נולד למות לאט מרחם אמו"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה