השוק

המוסדיים אהבו: ברק רוזן ואסי טוכמאייר השלימו גיוס חוב בבורסה

שנתיים מאז שאסי טוכמאייר וברק רוזן היו בפעם האחרונה בבורסה, ובסוף השבוע הם השלימו גיוס אג"ח חדש, מצב שמסמן את דרכם חזרה לליבו של שוק ההון | את ההנפקה הובילו אוריון חיתום וברק קפיטל
ניצן כהן | 
ברק רוזן ואסי טוכמאייר (צילום shutterstock, יחצ)
אחרי שנתיים בהם קנדה ישראל של ברק רוזן ואסי טוכמאייר לא גייסו כסף בבורסה, היא השלימה גיוס אג"ח חדש כשהמשקיעים המוסדיים אהבו את הסחורה והזרימו ביקושים של כמעט חצי מיליארד שקל.
בהודעה שהפיצה החברה למשקיעים היא מדווחת כי במכרז למשקיעים מסווגים התקבלו ביקושים של כ-460 מיליון שקל. החברה לוקחת סכום של 220 מיליון שקל בריבית של 6.95%.
בסך הכל מדובר בהישג מעניין של קנדה ישראל כי מעבר למצב המקרו, ביום חמישי השוק היה לא טוב, כלומר לשחקנים אל היה מצב רוח לבצע עסקאות - חלק ממצב הרוח הכולל בשוק כרגע - אבל בסופו של יום, ההנפקה עברה עם ביקושים לא רעים. את ההנפקה הובילו אוריון חיתום וברק קפיטל.
נזכיר כי הפעם האחרונה שקנדה ישראל גייסה כסף בבורסה הייתה אי שם בשנת 2022, אז הריבית כבר התחילה לעלות והשוק הפך להיות קשה יותר. הבוקר, למרות הירידות בשווקים וחוסר הוודאות הכולל כאן, נסחרת מניית קנדה ביציבות לפי שווי של 3.8 מיליארד שקל.

קנדה ישראל תעמוד בשלוש השנים הקרובות תחת לחץ פירעונות חוב לא פשוטים. החל מהשנה הבאה היא תיפרע במשך 3 שנים אג"ח בסדר גודל של כ-300 מיליון שקל מידי שנה. האג"ח של החברה נסחרים בדירוג A מינוס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה