השוק

מהפכה בשוק הפנסיות בישראל: זו החברה שתציע את כל ההסדרים

"הסוכנות תציע את כל ההסדרים הקיימים בשוק". כך הכריזו בקבוצת מדנס, אשר הקימה זרוע חדשה לחברה, שתעסוק בהסדרים פנסיוניים, והוסיפו כי מדובר ב"שינוי משמעותי" בשוק ניהול ההסדרים הפנסיוניים
מערכת ice |  3
קבוצת מדנס (צילום אילן ספירא)
קבוצת מדנס הכריזה היום (ראשון) על מהלך משמעותי שתעשה החברה, במסגרתו תוקם זרוע חדשה לחברה אשר תעסוק בהסדרים פנסיוניים, תפעול פנסיוני למעסיקים ושיווק פנסיוני לעובדים. השינוי קרה בהובלתו וניצוחו של חבר הנהלת הפניקס לשעבר, יעקב שמעיה, שישמש כמנכ"ל הסוכנות החדשה.
הכרזת מדנס מתרחשת על רקע פרסום החוזר של רשות שוק ההון, שמטרתו לקדם את ההפרדה בין חברות הביטוח לבין סוכנויות ביטוח שבבעלות חברות ביטוח, באמצעות ועדת הייזלר (מנכ"ל משרד האוצר). חוזר זה קיבל רוח גבית וחיזוק מאגף התקציבים באוצר ומרשות התחרות.
לדברי החברה, מדובר בשינוי משמעותי בשוק ניהול ההסדרים הפנסיוניים, שנשלט ע"י סוכנויות גדולות בבעלות חברות ביטוח. "הסוכנות החדשה תהיה אובייקטיבית, לא מוטה לגוף מוסדי זה או אחר ולא מחויבת למי מחברות הביטוח. הסוכנות תציע את כל ההסדרים הקיימים בשוק, בשיתוף עם יועצי הביטוח והפנסיה, מכל הגופים המוסדיים, ללא תלות, לטובת הלקוחות". מסרו במדנס.
לדברי יעקב שמעיה, "מדובר במהלך משמעותי, שיאתגר את כל השוק. לראשונה תינתן הזדמנות לתחרות אמיתית, ללא תלות והטיה בבעלות של חברת ביטוח על סוכנות הביטוח, תוך ראיית טובת הלקוח, בצד שירות אמין ומקצועי. הגב החזק של קבוצת מדנס יאפשר לסוכנות החדשה לפרוץ קדימה לקהלי יעד חדשים ומעניינים".

בועז רובין, מנכ"ל קבוצת מדנס אמר: "אנחנו גאים בשותפות החדשה עם יעקב שמעיה, מהמנוסים והמקצועיים בתחום ההסדרים הפנסיוניים בישראל. אנחנו משוכנעים שכניסתנו לתחום תניב ערך מוסף ושקיפות ללקוחות ותקדם את השוק כולו. הקמת השותפות היא נדבך נוסף וחשוב בתוכנית האסטרטגית של קבוצת מדנס לביסוס מעמדה כסוכנות הביטוח העסקי המובילה בישראל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה כבר עובד ככה 100 שנה
    יוסי 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוף ישן
    סגור
  • 1.
    מדנס אובייקטיבים - בדיחה טובה
    משה 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שייתנו גילוי נאות כמה תמיכה פיננסית ואיזו מחוייבות יש להם עם הראל ואז נדבר על אובייקטיביות
    סגור
  • מדנס
    יוספה 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אובייקטיבים מספר 1 בעולם. עכשיו הבדיחה מושלמת
    סגור