השוק

חבילת השכר של אילון מאסק נחשפת: מה יאשר דירקטוריון טסלה?

לטענת איל ההון, אישור חבילת השכר, שמוערכת בלא פחות מ-46.8 מיליארד דולר, תאושר ברוב גדול בקרב בעלי המניות. "תודה על תמיכתכם", צייץ בחשבון ה-X. המהלך יאפשר לאיש העסקים להגדיל גם את הנתח האישי שלו בחברה לשיעור של 20%, לאחר מימוש האופציות שיוענקו לו
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
בעלי מניותיה של ענקית הרכב החשמלי טסלה מצביעים בשעות האחרונות על אישור חבילת שכר עצומה בהיקף של עשרות מיליארדי דולרים למנכ"ל החברה אילון מאסק. לטענת מאסק, אישור חבילת השכר שלו ויוזמתו להעביר את רישום החברה ממדינת דלוואר לטקסס זוכות לרוב גדול בדירקטוריון החברה.
​לפי ציוץ של מאסק ברשת X (לשעבר טוויטר) שבבעלותו, והדיווח ב-N12, בשלב מסוים הוערכה חבילת השכר שמשקיעי טסלה מתבקשים לאשר למאסק ב-56 מיליארד דולר. עם זאת, בצל הירידה במניית החברה, נכון לסגירת המסחר ברביעי היא הוערכה לפי CNN בסכום נמוך יותר של 46.8 מיליארד דולר.
 

​"שתי ההחלטות של בעלי המניות של טסלה עוברות כרגע בהפרשים גדולים," צייץ מאסק, והוסיף "תודה על תמיכתכם". אם המשקיעים יאשרו את חבילת התגמול החדשה של מאסק, המהלך יאפשר לו להגדיל את חלקו בחברה מ-13% ל-20% לאחר מימוש האופציות שיוענקו לו. עיקר הונו האישי של מאסק מבוסס על אחזקותיו בטסלה.
 
ההחלטה הסופית על חבילת התשלום תלויה בפגישת המשקיעים השנתית של טסלה, כאשר משקיעים רבים ובהן קרן הנפט הנורווגית מתנגדים לחבילת התגמול החדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה