השוק

הפניקס גמא רושמת הצלחה: הזמנות בהיקף של כ-900 מיליון שקל

הצלחה וביקושים גדולים למכרז המוסדי לגיוס ניירות ערך מסחריים סחירים של הפניקס גמא: התקבלו הזמנות בהיקף של 882 מיליון שקל, מתוכן החברה בחרה לקבל התחייבויות מוקדמות בהיקף של 496 מיליון שקל במסגרת המכרז המקדים
מערכת ice | 
הפניקס גמא (צילום נינה שירה)
חברת הפניקס גמא, בבעלות מלאה של קבוצת הפניקס הפועלת בתחום פתרונות המימון והשירותים הפיננסיים לחברות ועסקים ומימון לבניה, מדווחת כי ערכה אתמול (שני) מכרז מוסדי להנפקת ניירות ערך מסחריים סחירים (סדרה 3), למשקיעים מסווגים.
במסגרת ההנפקה, אותה הובילה הפניקס חיתום, הוגשו הזמנות לרכישת ניירות ערך מסחריים בהיקף של 882 מיליון שקל, מתוכן החברה בחרה לקבל התחייבויות מוקדמות לרכישת נע"מ מסחרי בהיקף של כ-496 מיליון שקל.
שיעור מרווח הריבית השנתית שמעל ריבית בנק ישראל שיישאו הנע"מ שנקבע במכרז עמד על 0.3% (ריבית לא צמודה), אשר יהווה את השיעור המירבי עבור הנע"מ במכרז לציבור (ככל שיתקיים).
ארז יוסף, יו"ר הפניקס גמא: "אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון הנרחבת בחברה. היקף הביקושים המרשים ושיעור הריבית מצביעים על איתנותה של החברה ונותנים לה רוח גבית להמשיך ולצמוח. כספי הגיוס יתמכו בהמשך האסטרטגיה העסקית שלנו להמשיך ולהתרחב בתחומי המימון לעסקים ומימון פרויקטים לבניה".

לפני כשבועיים פרסמה הפניקס גמא את דוחותיה ורשמה רבעון מוצלח: הרווח לפני מס בנטרול הוצאות חד פעמיות גדל ל-48 מיליון שקל, גידול של 54% ביחס לרבעון המקביל. תיק האשראי והערבויות לסוף הרבעון הראשון עמד על 2.5 מיליארד שקל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה