השוק

בסך 1.8 מיליארד שקל: זו עסקת הענק בין מגדל ביטוח לבנק ירושלים

לאחר שתי עסקאות קודמות, חברת הביטוח חותמת על הסכם חדש עם בנק ירושלים, במסגרתו יעניקו במשותף הלוואות לדיור בהיקף של כ-1.8 מיליארד שקל בתקופה של שלוש שנים. מגדל תעמיד כ-90% מסך ההלוואה, והבנק ינהל את התיקים מול הלקוחות
מערכת ice |  2
מגדל ביטוח (צילום Magma Images)
מגדל ביטוח ופיננסים (אשר רק לאחרונה השיקה תוכנית ביטוח חדשה) חתמה על הסכם עם בנק ירושלים במסגרתו יעמידו במשותף הלוואות לדיור בהיקף של כ-1.8 מיליארד שקל בתקופת מסגרת של שלוש שנים, כאשר מגדל תעמיד כ-90% מהסכום. הבנק יתרכז בניהול התיק אל מול הלקוחות.
העסקה עם בנק ירושלים, אשר פועל מזה כ-60 שנה בתחום המשכנתאות ומימון הנדל"ן והציג גידול שנתי משמעותי בהכנסות ב-2023, היא המשיך ישיר לשתי עסקאות שבוצעו בעבר במסגרתן מגדל רכשה מהבנק תיקי משכנתאות בסכום של כ-670 מיליון שקל, וכן לאחר עסקת מימון להקמת פרויקט מגורים. בנק ירושלים מנהל תיק משכנתאות בהיקף של כ-12 מיליארד שקל ומלווה יותר מ-250 פרויקטים בתחום הבנייה.
רונן אגסי, מנכ״ל מגדל ביטוח ופיננסים, מסר: ״מדובר בצעד נוסף ביישום התכנית האסטרטגיה שלנו להרחבת תחומי פעילות קבוצת מגדל ביטוח ופיננסים, בין היתר במטרה לפזר את ההשקעות על פני מגוון אפיקים, סחירים ולא סחירים, לצורך השגת תשואות לטובת העמיתים והחוסכים בקבוצה". עוד הוסיף אגסי כי תחום ההלוואות לדיור הוא אחד ממנועי הצמיחה של החברה בתחום האשראי, והם רואים בו אפיק להשקעה ארוכת טווח.  
יאיר קפלן, מנכ"ל בנק ירושלים, מסר: "שנת 2024 היא שנה של הזדמנויות לבנק ירושלים, כאשר שיתופי הפעולה השונים עליהם עמלנו רבות נושאים פרי. אני מברך על הרחבת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם מגדל שיאפשר לנו להמשיך בצמיחה גבוהה בתחום המשכנתאות. בנק ירושלים ממשיך לפעול בגזרות השונות על מנת להמשיך ולייצר שיתופי פעולה אסטרטגים עם גופים מובילים בשוק הפיננסי וזאת על מנת לאפשר לכלל לקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של מוצרים אטרקטיביים ומותאמים לצרכיהם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה סכומים מטורפים צריכים ללוות
    שבי 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הופכים אותנו לעבדים וצמיתים של הבנקים
    סגור
  • מגדל בנק ירושלים
    נורד 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה איך אנשים יחזירו את הכסף או שישלמו משכנתה ולא יקנו בסופר
    סגור