השוק

אלפרד אקירוב עושה זאת שוב: בכמה כסף רכש את מניות כלל ביטוח?

אלפרד אקירוב רושם הישג מרשים במיוחד, נוכח העובדה כי ביצע שתי רכישות ענק במניות חברת הביטוח כלל. בסוף חודש מאי, אקירוב רכש את מניות החברה, בתמורה ל9.6 מיליון שקל ואילו אמש איש העסקים רכש מניות נוספות בחברת הביטוח בסך 1.8 מיליון שקל

מערכת ice | 
אלפרד אקירוב (צילום יוטיוב/ איגוד החברות הציבוריות)
אלפרד אקירוב, מייסד ובעל השליטה בחברת "אלרוב" אשר מחזיק בתואר המכובד כבעל המניות הגדול ביותר בחברת "כלל", רושם הישג מרשים במיוחד, זאת בזכות ביצוע שתי עסקאות גדולות שיצאו לפועל במהלך השבוע האחרון. 
בסוף חודש מאי האחרון פורסם דו"ח הרבעון הראשון של כלל לשנת 2024. לצד פרסום הדו"ח הכספי, ביצע איש העסקים המצליח עסקה ורכש את מניות כלל בסך של 9.6 מיליון שקל.
מלבד אותה עסקת ענק שהתרחשה בסוף החודש האחרון, אמש (רביעי) אקירוב רכש מניות נוספות של חברת הביטוח בסך של 1.8 מיליון שקל. כיום, איש העסקים אלפרד אקירוב מחזיק ב-14.4% ממניות החברה כלל באמצעות מספר החברות שבשליטתו.   
על שתי הרכישות הללו, אחראית חברת אקירוב אחזקות, אשר בראשה עומד איש העסקים המוכר אלפרד אקירוב. כזכור, מעורבותו של אקירוב בחברת הביטוח כלל עלתה לכותרות בשנה שעברה, כאשר אז פעל איש העסקים לקבלת היתר השליטה בחברה.
בדיווח שפורסם בחודש דצמבר האחרון, עולה כי אקירוב לא קיבל אישור שליטה על חברת כלל, אשר השלימה את רכישת MAX, חברת כרטיסי האשראי. בעקבות היעדר ההיתר לשליטה בחברה, הגיש אקירוב, באמצעות חברת "אלרוב" שבבעלותו, בקשה לקבלת היתר שליטה בחברה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה