השוק

מניית DELL צנחה ב-23%: זה הסכום המטורף שהפסיד מייסד הענקית

הונו של מייקל סול דל, מייסד ומנכ"ל חברת המחשבים DELL, צנח ב-14.8 מיליארד דולר ל-104.1 מיליארד דולר. אותו הפסד משמעותי התרחש לאחר שמניית חברת המחשבים צנחה במהלך המסחר בוול סטריט

מערכת ice | 
מייקל דל (צילום shutterstock, יוטיוב/ CBS News)
מייקל סול דל,  היזם היהודי-אמריקאי, מייסד ומנכ"ל חברת המחשבים DELL, רושם  הפסד משמעותי בגזרת המניות, זאת לאחר שענקית הטכנולוגיה הודיעה על תוצאות כספיות בדו"ח הרבעון האחרון אשר לא הלהיבו את המשקיעים. 
על פי סוכנות הידיעות "בלומברג", לאחר שמניית חברת המחשבים DELL צנחה עד 23% במהלך המסחר בוול סטריט, הנחשבת לנפילה היומית החדה מעולם, הונו של מייסד ענקית הטכנולוגיה ירד ב-14.8 מיליארד דולר ל-104.1 מיליארד דולר.
על אף שהחברה הכריזה על צמיחה בהכנסות במהלך דו"ח הרבעון האחרון, נראה כי למשקיעיה היו ציפיות גבוהות יותר וזאת בשל עסקי שרתי ה-AI (בינה מלאכותית) שלה. 
לצד העובדה כי חצי מהונו של מייקל סול דל טמון ביצרנית המחשבים המפורסמת, מקור גדול נוסף של הונו טמון בחלקו בחברת ברודקום, אשר מנייתה צנחה ביום שישי האחרון. 
כזכור, בחודש אפריל האחרון ענקית הטכנולוגיה הכריזה על השקת דגמי ה-XPS החדשים שלה בישראל. מלבד זאת, חברת המחשבים המצליחה הודיעה כי בפעם הראשונה, היא השיקה מוצרי גיימינג היקפיים תחרותיים עם עכבר ומקלדת חדשים. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה