השוק

רי אוטומוטיב בתנופה: ממשיכה להרחיב את פעילותה בארה"ב

חברת הרכבים החשמליים הישראלית רי אוטומוטיב, מסכמת את הרבעון הראשון של 2024 במהלכו, רשמה כמה נקודות ציון משמעותיות בזכותן הרחיבה את פעילותה העסקיות בארה"ב
מערכת ice | 
משאית רי אוטומוטיב (צילום REE)
חברת רי אוטומוטיב בע"מ הישראלית, המפתחת טכנולוגית רכב וספקית פלטפורמות לכלי רכב חשמליים, פרסמה היום (חמישי), את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת  2024.
מתחילת השנה, החברה רשמה כמה הישגים משמעותיים כשבמקביל לקבלת הרישיון ממשרד התחבורה האמריקאי, היא ממשיכה לספק את המשאיות החשמליות שפתחה לחברות ברחבי צפון אמריקה. מבין החברות עימן רי עובדת בארה"ב, ניתן למנות את ענקיות הליסינג המסחרי יו-הול ופנסקי. בנוסף, היא השיקה עם ענקית התעופה, איירבוס, תוכנית פיתוח לנהיגה אוטונומית, המבוססת על משאית של רי.
החברה סיימה את הרבעון הראשון עם יתרת מזומנים של 77.5 מיליון דולר ובמקביל, היא גייסה 15 מיליון דולר בהנפקה ציבורית שהובלה על ידי M&G, משקיע רכב אסטרטגי ובעל המניות הגדול ביותר של החברה. הודות לסיום שלב הפיתוח ההנדסי וההתייעלות התפעולית של החברה, ההפסד הנקי של החברה לפי ה-GAAP הצטמצם ב-29% לעומת הנתון של הרבעון הקודם. בנוסף, ההפסד הנקי Non GAAP, הצטמצם ב-33%.
דניאל בראל, מנכ"ל ומייסד משותף של REE, התייחס לנתונים ומסר: "אנחנו פותחים את שנת 2024 במומנטום חזק עם ציוני דרך משמעותיים, החל מקבלת רישיון משרד התחבורה האמריקאי ועד לאספקת משאיות ראשונות כנגד צבר ההזמנות של החברה, וזאת לטובת הדגמות של רשת המפיצים ללקוחותיהם בכל צפון אמריקה".
בראל, המשיך בדבריו ואמר: "מטרת הדגמות אלה הינה קבלת הזמנות מלקוחות צי הרכב של המפיצים, לטובת הגדלת שווי צבר ההזמנות שחצה לאחרונה את ה-185 מיליון שקל. משביססנו את רשת המפיצים שלנו המעניקים לנו כיסוי רחב בצפון אמריקה, אנו מתמקדים כעת בגידול ההזמנות מציי הרכב תוך מתן שירות לציים הענקיים בעולם הכוללים בין היתר את Penske ו – U-Haul. אנחנו גאים להיות השותף הראשון בהובלת תהליך חשמול של צי משאיות U-Haul, מהלך המבטא את המובילות שלנו בתעשייה ואת הערך שהטכנולוגיה שלנו מספקת".
בראל, סיכם את דבריו והתייחס ליעדים נוספים של החברה: "אנחנו ממשיכים לראות עניין גובר בטכנולוגיית ה-full by-wire הבשלה שלנו עבור פתרונות אוטונומיים כפי שניתן לראות בשיתוף הפעולה שלנו עם Airbus. אנחנו מאמינים, כי הביקוש הגובר, בשילוב אסטרטגיית התפעול ויעילות ייצור שלנו יסייעו לנו לחדור לשוק במהרה ולהשיג את יעדינו הפיננסים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה