השוק

חברת התעופה קורסת ומסתבכת בחדלות פרעון: מה יקרה ב-3.6?

ב-8 באפריל, בית הדין הלאומי לדיני חברות האריך שוב את המועד האחרון להשלמת תהליך פתרון חדלות הפירעון של Go First ב-60 יום עד ל-3 ביוני ובינתיים, מנכ"ל פורטל הנסיעות EaseMyTrip, נישאנט פיטי, אמר ביום שבת כי הוא מושך את ההצעה שלו לרכישת חברת התעופה פושטת הרגל
מערכת ice |  2
חברת תעופה (צילום freepik)
יותר משלושה חודשים לאחר שהגיש הצעת מחיר משותפת על Go First, מנכ"ל פורטל הנסיעות EaseMyTrip, נישאנט פיטי, אמר ביום שבת כי הוא מושך את ההצעה שלו לרכישת חברת התעופה פושטת הרגל.
Busy Bee Airways, בבעלות רובה של פיטי, יחד עם ראש SpiceJet Ajay Singh, הציעו בפברואר הצעה ל-Go First, שעוברת תהליך פתרון חדלות פירעון. פיטי אמר לאחר שיקול דעת מדוקדק, שהחליט למשוך את ההצעה ל-Go First.

"ההחלטה מאפשרת לי להתמקד טוב יותר בסדרי עדיפויות ויוזמות אסטרטגיות אחרות שמתאימות לחזון ולמטרות הצמיחה ארוכות הטווח שלנו", אמר בהצהרה. המהלך האחרון מגיע גם פחות מחודש לאחר שבית המשפט העליון של דלהי איפשר למשכירים לקחת בחזרה 54 מטוסים שהושכרו ל-Go First.
ב-26 באפריל, פיטי אמר שהוא ישקול את כל ההתאמות הנדרשות להצעתה המוצעת לחברת התעופה המבוססת לאחר עיון בצו בית המשפט. לא ניתן היה לוודא באופן מיידי אם אג'אי סינג ימשיך בהצעה מאחר שהמציעה המשותפת Busy Bee Airways ביטלה את הסכמתה. בינתיים, ההודעה של פיטי על משיכת ההצעה מגיעה גם יום לאחר ש-EaseMyTrip ביום שישי דיווחה על הפסד של 15.07 מיליון רופי ברבעון הראשון של השנה.
כזכור, ב-8 באפריל, בית הדין הלאומי לדיני חברות האריך שוב את המועד האחרון להשלמת תהליך פתרון חדלות הפירעון של Go First ב-60 יום עד ל-3 ביוני. Go First הפסיקה לטוס ב-3 במאי 2023, ובקשתה להליכי חדלות פירעון מרצון התקבלה על ידי ה-NCLT ב-10 במאי בשנה שעברה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק רמי לוי יכול להציל אותם מפשיטת רגל (ל"ת)
    ארתור 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    מי מכיר אותם בכלל?? (ל"ת)
    זיו 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור