השוק

חברת התרופות מישראל תתמזג עם הענקית ההודית

חברות ייעוץ הפרוקסי העצמאיות המובילות ISS ו-Glass Lewis ממליצות לבעלי המניות של תרו להצביע "בעד" המיזוג של Taro Sun Pharma
מערכת ice | 
חברת התרופות תרו (צילום דוברות ההסתדרות, shutterstock)
תרו תעשיות פרמצבטיות ("תרו" או "החברה") הודיעה היום כי חברות ייעוץ הפרוקסי העצמאיות המובילות Institutional Shareholder Services ("ISS") ו- Glass Lewis & Co.("Glass Lewis") המליצו שתיהן כי בעלי המניות של Taro יצביעו "בעד" עסקת המיזוג הצפויה עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd. ("Sun Pharms") במהלך האספה הכללית המיוחדת של בעלי המניות, שתיערך ב-22 במאי, 2024.
על בעלי המניות של תרו לזכור, כי תאריך היעד להצבעת הפרוקסי, שנקבע ל-19 במאי, 2024, מתקרב במהירות והם נקראים להצביע "בעד" העסקה, בהתאם להמלצת הוועדה המיוחדת, מועצת המנהלים, ועדת הביקורת ושתי חברות ייעוץ הפרוקסי, שהתקבלה פה אחד. 
כדי להצביע, בעלי המניות צריכים לעיין בכרטיס הפרוקסי שנשלח אליהם בדואר, החל ב-15 באפריל, 2024. בעלי מניות שלהם שאלות או שזקוקים לסיוע בהצבעה על מניותיהם, מתבקשים לפנות ליועץ הפרוקסי של Taro - MacKenzie Partners, Inc., בטלפון ‎(800) 322-2885 (מתוך ארה"ב וקנדה) או שיחת גוביינא למספר (212) 929-5500 (ממיקומים אחרים).
כזכור, חברת תרו הודיעה כי היא נמכרת באופן סופי לחברת התרופות ההודית סאן פארמה, לפי שווי שוק של 1.6 מיליארד דולר, והיא תמחק כעת באופן רשמי מהבורסה בניו יורק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה