השוק

בכיר בבנק הבינלאומי עוזב את תפקידו - זה הג'וב היוקרתי שקטף

בנצי אדירי, ראש החטיבה העסקית ויו"ר בנק מסדר השייך לקבוצה, עוזב את הבנק הבינלאומי לטובת תפקיד המנכ"ל של חברת גמא, הנחשבת כזרוע האשראי החוץ בנקאי של הפניקס
מערכת ice |  4
בנק הבינלאומי (צילום Magma Images)
הבנק הבינלאומי חווה שינוי משמעותי, זאת בעקבות החלטתו הדרמטית של ראש החטיבה העסקית ויו"ר בנק מסדר השייך לקבוצה, בנצי אדירי, להצטרף לשורותיה של חברת גמא.
על פי אתר כלכליסט, אדירי צפוי להתמנות כמנכ"ל חברת גמא, אשר ידועה כזרוע האשראי החוץ בנקאית של חברת הביטוח "הפניקס".  בעקבות כך, עוזב אדירי את הבנק הבינלאומי לאחר שניסה להתחרות מול אלי כהן על תפקיד המנכ"ל של הבנק, זאת בעקבות פרישתה של סמדר ברבר צדיק. לאחר שאלי כהן מונה לבסוף כמנכ"ל הבנק הבינלאומי, אט אט אדירי החל לסמן את צעדיו החוצה.

 
לראש החטיבה העסקית של בנק הבינלאומי ויו"ר בנק מסדר השייך לקבוצה, ניסיון רב שנים בתחום הבנקאות. מדובר ביותר מ-30 שנה של וותק וניסיון במגוון תפקידים בכירים, כאשר רוב פעילותו העסקית התקיימה בבנק הבינלאומי.
טרם מינויו כראש החטיבה העסקית של הבנק, כיהן אדירי כראש חטיבת משאבים ומנהל בחטיבת הסיכונים הפיננסיים. כזכור, בחודש ינואר האחרון, הודיע מנכ"ל גמא, אריאל גנוט, על פרישתו לאחר כהונה של 26 שנים בתפקיד.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    קדימה ישראכרט
    קדימה ישראכרט 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש מבין בכלל מה זה כרטיסי אשראי? חברות האשראי סוף סוף יטפלו בגמא , הגיע הזמן להחזיר את גמא לחור שממנו יצאה. גמא מגייסת רק פליטיי בנקים? ארז יוסף פליט של בנק הפועלים, שכשפוטר מהבנק לאחר שלא נבחר למנכ"ל כולם הרימו כוסית ועכשיו ממנים עוד אחדפליט של הבינלאומי, שהוא בכלל חצי בנק
    סגור
  • 3.
    מצטרף לנפל שמונה לפני שנתיים
    מצטרף לנפל שמונה 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל ניפלי הבנקים מגיעים לגמא.
    סגור
  • 2.
    הבנלאומי זה הבנק הכי זבל...גנבים בעמלות יחס על הפנים אן (ל"ת)
    שלי 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בנצי תותח בהצלחה אתה בטוח תצעיד את גמא קדימה
    עמית 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זוכר אותך עוד מימי סניף 082 רמת אביב כל הכבוד לך בהצלחה עובדי גמא הרווחתם אדם יקר מאד
    סגור