השוק

אקוואריוס תמצא פתרון להטענה אולטרה מהירה לרכב? זה ההסכם שנחתם

חברת אקוואריוס מנועים חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי חדש, וממשיכה למצב את עצמה כשחקנית מובילה בתחום. ההסכם, שנחתם עם שתי חברות מובילות בארה"ב, אמור לקדם את החברה בדרכה למציאת פתרון לטעינה מהירה לרכב חשמלי
מערכת ice | 
רכב חשמלי (צילום freepik)
חברת אקוואריוס מנועים, הפועלת בתחום האנרגיה, מפתחת ומייצרת מנועים לייצור חשמלי, ולה. כ-44 פטנטים רשומים בארה"ב ומחוצה לה, ועוד כ-43 פטנטים בהליכי רישום. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב החל מדצמבר 2020 ובעלי המניות שלה, בין היתר, הן חברות Tier1 יפניות בתחום הרכב TPR, שהיא חברה מובילה בייצור בוכנות, חברת MUSASHI שבבעלות חלקית של הונדה וכמובן גופים מוסדיים מובילים בארץ.
אקוואריוס פרסמה היום (שני) כי היא חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם שתי חברות מובילות בתחומן בארה״ב, Suburban Propane, העוסקת בשיווק והפצה של דלקים נקיים, ומשמשת כמפיצה ב-42 מדינות בארה״ב לתחנות דלק וציי תובלה לחברות ענק כמו שברון ואמזון, ועם חברת EnviroChage Inc, המספקת ומפעילה עמדות הטענה לרכבים חשמליים לציי רכב מובילים בארה"ב.
על פי החברה, מטרתו של שיתוף הפעולה החדש בין החברות, הוא לצורך תכנון וייצור של פתרון להטענה אולטרה מהירה (Ultra-Fast Charging) של רכבים חשמליים ומכירתו ללקוחות פוטנציאליים.
אריאל גרפונג, מנכ״ל אקוואריוס, התייחס לחתימת ההסכם האסטרטגי ואמר: "אנחנו מודיעים היום על צעד מאוד משמעותי בקידום הפתרון הייחודי שלנו לייצור חשמל לטעינה אולטרה מהירה של רכבים חשמליים. החברות איתן התקשרנו הן מהמובילות בתחומן עם מאגר לקוחות שכוללות ציי רכב/משאיות חשמליים, חברות השכרת רכב, רשתות תחנות דלק המתקינות עמדות הטענה, חברות הטענות רכבים חשמליים (CPO) ורשתות קמעונאיות שלכולן יש מחסור הולך וגובר בנגישות להספק החשמל הנדרש מרשת החשמל".
בנוסף, אמר כי בחברה "מצפים בחודשים הקרובים לחתום על הסכמי שיתוף פעולה אסטרטגיים נוספים וקבלת הזמנות בתשלום לפיילוטים מעשרות חברות מובילות בארה"ב ואירופה. Suburban היא ספק הדלק ידוע מוכר ומאוד משמעותי ברחבי  ארה״ב הפועלת ב – 42 מדינות ומעל 1 מיליון לקוחות שבין הגדולים בלקוחותיה ניתן למנות אתChevron, חנויות נוחות ואמזון. חברת EnviroCap הינה חברה המתקינה ומפעילה עמדות הטענה לרכבים חשמליים ברחבי ארה״ב עם דגש על עבודה עם  חברות ציי רכב וארגונים פדרליים".

"אנחנו נתמקד באספקת מערכות ייצור אנרגיה ירוקות ואף במקרים רבים נקייה מרשת החשמל הקיימת, המאפשרות הקמת תחנות טעינה אולטרה מהירה לרכבים חשמליים ככלל ובמקומות בהם רשת החשמל אינה עונה לדרישות החשמל או אינה קיימת ובכך הפתרון שלנו משלים את הפער בין זמינות החשמל מהרשת לבין הספק החשמל הנדרש בתחנות הטענה מהירה". הוסיף.
לסיום, אמר גרפונג כי "מה שהלהיב את השותפים שלנו זה המוצר שאנחנו מפתחים שלהערכתנו יש לו יתרונות רבים על הקיים בשוק. אחד החסמים המשמעותיים של מערכות אלטרנטיביות הינו הנפח וגודל של מערכות ייצור מבוזר או אחסון חשמל.  המערכת לייצור חשמל של אקוואריוס, בניגוד למערכות אחרות, המערכת שלנו תופסת שטח רצפה  קטן מאוד Foot Trip! נושא חשוב נוסף הינו התקנים ורגולציות שמחייבות שימוש בדלקים סינטטיים ואו ירוקים מה שיאפשר ליצור יתרון תחרותי מובהק וראשוניות שנותן מענה לצורך אקוטי לגנרטור ייעודי להטענה אולטרה מהירה של רכבים חשמליים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה