השוק

הראל ויזל ופורום העסקים דורשים מהממשלה: הסירו את ההצעה

פורום העסקים הבהיר לממשלה על רקע ההצבעה על חוק הגיוס: "הצעת החוק שעולה מחר לדיון בממשלה תחריף את אי השוויון בנשיאה בנטל דווקא בתקופה הקשה ביותר למדינת ישראל באופן שעלול לפורר את המרקם החברתי שמאז 7 באוקטובר כולנו מבינים שהוא יסוד קיומנו כאן".
מערכת ice |  2
פורום העסקים במחאה על החקיקה המשפטית (צילום זיו קורן, ורדי כהנא, ויקיפדיה, דימה טליאנסקי, פלאש 90/ יונתן זינדל)
פורום העסקים, הכולל כ-200 מראשי המשק, כולל יו"רים ומנכלים של חברות המעסיקות את מרבית העובדים מהמגזר הפרטי, כמו הראל ויזל, דוד פתאל, ליאורה עופר ועוד מוסרים בתגובה לחוק הפטור מגיוס לחרדים העולה מחר [שלישי] בממשלה מה העמדה הרשמית
הפורום הבהיר: "הצעת החוק שעולה מחר לדיון בממשלה תחריף את אי השוויון בנשיאה בנטל דווקא בתקופה הקשה ביותר למדינת ישראל באופן שעלול לפורר את המרקם החברתי שמאז 7 באוקטובר כולנו מבינים שהוא יסוד קיומנו כאן".

עוד נמסר: "חוות הדעת של בכירים במשרד האוצר מבהירות את הנזק הכלכלי, הנוסף לנזק הערכי והביטחוני של ההצעה המוצעת. הנוסח הנוכחי לוקח את הכלכלה הישראלית 20 שנים לאחור ואסור לאפשר זאת. חלקים מרכזיים בציבור החרדי מבינים שמה שהיה לא יכול להמשיך להיות וזו השעה להתעלות מעל שיקולים קצרי טווח ולגבש מתווה המבטיח שוויון אמיתי בנשיאה בנטל".
לסיום הודגש: "אנו קוראים לראש הממשלה להסיר את ההצעה הזו מסדר היום, ויחד עם שר הביטחון והשר גנץ להביא הצעה אשר יוצרת תשתית לנשיאה שוויונית בנטל. למדנו מאירועי השנה החולפת שאסור להגדיל את הקרע בעם, ועל כולנו לשלב ידיים למען הבטחת עתידנו המשותף בארץ הזו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הראל ויזל
    נחום 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די הזוי שהבן אדם חושב שיש לו אמירה יותר מלכל אזרח במדינה
    סגור
  • 1.
    אסור לחוקק שום חוק שלא כולל את ערביי ישראל (ל"ת)
    שיוון זה שיוויון 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור