השוק

יוניליוור בצעד מטלטל: נפרדת מהמותג 'בן אנד ג'ריס'

אחרי שהודיעה כי במסגרת המהלך המתוכנן שמטרתו הורדה משמעותית של העלויות יקוצצו בסך הכל 7,500 משרות בחטיבת הגלידות, החברה תודיע גם על פרידה ממותג הגלידות הוותיק
מערכת ice | 
יוניליוור ישראל, בן אנד ג'ריס (צילום ויקיפדיה/ אייל עמית, פלאש 90)

מהפכה ביוניליוור העולמית. החברה שהודיעה כי החלה במהלך לפיצול של חטיבת הגלידות שלה שכוללת מותג ענק כמו בן אנד ג'ריס וכן גם מגנום, שתיים שאהובות מאוד גם על הקהל בישראל. כעת היא מודיעה על פרידה מהמותג בן אנד ג'ריס.

תאגיד הענק העולמי עשוי לשחרר הודעה רשמית על סיום הדרך של של מותג הגלידה המוכר "בן אנד ג'ריס", גם פרידה ממותגים נוספים, קצת פחות מוכרים על הפרק. מטעם יוניליוור נמסר כי הסיבה לויתור על "בן אנד ג'ריס, היא "אסטרטגיית צמיחה ליצירת עסק רזה יותר".
כזכור, ברויטרס דווח כי במסגרת המהלך המתוכנן שמטרתו הורדה משמעותית של העלויות עבור יוניליוור, יקוצצו בסך הכל 7,500 משרות, מתוך כלל 128 אלף העובדים של החברה ברחבי העולם, כ-6% בסך הכל.
 



המהלך לפיצול חטיבת הגלידות אמור להכנס בהדרגה עד שנת 2025. השאיפה היא שיושלם המהלך, תניב החברה העצמאית גידול של כ-5% במכירות ותשפר עוד את שולי הרווח: "המטרה היא להפוך לחברה פשוטה וממוקדת יותר, גמישות תפעולית ופיננסית לצמוח.

חטיבת הגלידות הכניסה אשתקד כמעט 8 מיליארד דולר, אבל התוכנית החדשה תחסוךף עלויות בגובה של 800 מיליון יורו על פני שלוש השנים הבאות. יש לציין כי בשל הזיהוי שלה עם ישראל החברה ספגה לא מעט נזקים במדינות עוינות לישראל במיוחד במזרח התיכון, שם המכירו ירדו ברבעון הרביעי של 2023, זמן תקופת המלחמה מול חמאס, בכ-15%.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה