השוק
שופרסל כבר בבעלות חדשה, אבל למה הלקוחות עשויים לשלם יותר?
גורמים בענף הקמעונאות צופים כי בצל המצב הנוכחי של הרשת וההלוואה הענקית שלקחו לרכישת הרשת, הם ייאלצו לבצע מהלך של העלאת מחירים לצד שיפור הסכמי הסחר מול הספקים, אבל הצרכנים הם אלו שייתכן ויספגו, לפחות חלק בשני המקרים
לצד השינויים בכוורת של שופרסל בהובלת האחים אמיר שנמשכים מרגע שנכנסו, מתברר כי נבדקות אופציות נוספות כדי לשפר את הרווחיות של הרשת ולסגור פערים שנותרו מהדור הקודם של ההנהלה. על פי כאן 11 כנראה שמי יספגו חלק מכך הם הצרכנים.
כתבת כאן 11 דנה ירקצי פרסמה כי גורמים בענף הקמעונאות צופים כי בצל המצב הנוכחי של הרשת וההלוואה הענקית שלקחו לרכישת הרשת, הם ייאלצו לבצע מהלך של העלאת מחירים לצד שיפור הסכמי הסחר מול הספקים, אבל הצרכנים הם אלו שיספגו כאן וכאן. במענה לכתבה טענו ברשת כי "בעלי המניות החדשים נכנסו בשבוע שעבר לחברה, מכירים ולומדים אותה. והם עוד לא בשלב של קבלת החלטות אופרטיביות"
יש לציין שממילא שופרסל מגיעה למקומות האחרונים ברוב הסקרים של סלי הקניות והמחירים ממילא גבוהים לעומת רשתות כמו רמי לוי, ויקטורי, ואפילו קרפור שגם היא חטפה לא מעט ביקורת על המחירים שלה.
בינתיים בהנהלה יש תשעה חברים. עוד קבע המנכ"ל כי לשם כל מהלך, תדרש חתימת הסמנכ"ל הרלוונטי להחלטה ושל סגנו של אמיר, כך על פי דה מרקר. המשנה למנכ"ל ומנהל אגף הסחר והשיווק, ניצן גולדברג, יזדקק לחתימתה של אלה ברין, לשעבר מנהלת הסחר של פרשמרקט וכעת מתפקדת סגנית סמנכ"ל הסחר והשיווק.
במקביל, מי שמשמשת סמנכ"לית למשאבי אנוש, עינת מנחם־אמיתי, חייבת לקבל את החתימה של רעות רפאלי כהן, מנהלת משאבי האנוש לשעבר בפרשמרקט, שמונתה על ידי אמיר לסגנית הסמנכ"לית למשאבי אנוש. אמיר אף ביטל את פיטוריה של עובדת במחלקת משאבי אנוש, בניגוד לעמדת מנחם־אמיתי..
עוד ב-
רק לאחרונה, ליאור לייזר, מי שמשמש כמשנה למנכ"ל חברת ויליפוד של האחים ויליגר, הודיע על עזיבתו את החברה ככל הנראה בדרך לחבירה לאחים אמיר. על פי הדיווח, לייזר אמנם טרם מסר מה האתגר הבא שלו, אבל מקורביו טוענים הוא צפוי לקבל משרה בכירה ברשת שופרסל המתחדשת, אחרי ששלומי ויוסי אמיר נכנסו לתפקידם. לייזר נחשב מקורב של האחים אמיר ועל אף שהיה מועמד להפוך למנכ"ל ויליפוד של האחים יוסי וצביקה ויליגר הוא בחר בגיל 49 לצאת לאתגר חדש.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.רוצים את ההשקעה.מנחם מצליח 03/2024/19הגב לתגובה זו0 0פעם מישהוא חכם אמר לי שישראלי שפותח עסק רוצה חזרה את ההשקעה כבר ביום הראשון. הם חסרי סבלנות. שמטריד אותי יותר , זה דברים שהם לא אמרו , שישמרו על העובדים הנאמנים , וימשיכו לכבד את ההסכם הקיבוצי , ולא יפגעו בתנאי העובדים. בואו נחכה ונראה איך יתנהלו.סגור
-
2.הם יירו לעצמם ברגל אם יעלו מחירים גם ככה הלקוחות נוטשיםזד 03/2024/16הגב לתגובה זו0 0כל ההשקעה שלהם תרד לטימיון... הם צריכים לגרום ללקוחות לחזור על ידי הורדת מחירים+ שיפור תנאי מועדון הלקוחות...סגור
-
1.בכלל לא בעיה. נעבור לקנות ברשת אחרת!!! אנחנולא פראיירים (ל"ת)נורית 03/2024/15הגב לתגובה זו1 0סגור