השוק

מנורה מבטחים תשבור את השוק? "שירות פורץ דרך, ידידותי ומהיר"

מנורה מבטחים משיקה את הצ'ק אפ הזוגי, שירות חדשני וייחודי שמציג תמונה זוגית של החסכונות הפנסיוניים והביטוחים. הכלי הייחודי מציע ממשק אינטרקטיבי, פשוט ומהיר, המאפשר לגלות בכמה קליקים את כל המידע. המשנה למנכ"ל יעל גרינולד: "מאמינים כי הכלי יהווה נכס משמעותי עבור כל החוסכים בישראל"
מערכת ice |  2
יעל גרינולד, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות מנורה מבטחים (צילום יעל צור, Magma Images)
קבוצת מנורה מבטחים, המנהלת את קרן הפנסיה הגדולה בישראל, יוצאת בבשורה כלכלית חשובה למשפחות ומשיקה את הצ'ק אפ הזוגי – שירות דיגיטלי, ידידותי וראשון מסוגו בקטגוריה, אשר נותן תמונה מלאה וכוללת של הפנסיה, מוצרי החיסכון והביטוחים של שני בני הזוג במקום אחד. 
הצ'ק אפ הזוגי מוצע בחינם לכולם וזמין לחוסכים ולמבוטחים בכל בתי ההשקעות וחברות הביטוח. הכלי הייחודי מציע ממשק אינטרקטיבי, פשוט ומהיר, המאפשר לגלות בכמה קליקים את גובה החיסכון המשותף שעומד לרשות בני הזוג, את הכספים שצבר כל אחד מהם בנפרד במגוון מוצרי חיסכון (קרן פנסיה, ביטוח מנהלים, קופת גמל, קרן השתלמות ועוד) וכן את הפיזור שלהם בין הגופים השונים.
 
בנוסף, הצ'ק אפ הזוגי מציג אילו ביטוחים קיימים לכל אחד מבני הזוג, באילו חברות, ובכמה מסתכמת ההוצאה הזוגית החודשית והשנתית על כלל הביטוחים יחדיו. לצד כל אלו, מספק הצ'ק אפ הזוגי תחזית קצבאות להן יהיו זכאים כל אחד מבני הזוג בפרישתם לפנסיה או בני המשפחה שלהם במקרים של אובדן כושר עבודה או מוות חלילה. 
המהלך מלווה בקמפיין טלוויזיוני ודיגיטלי בהובלת השחקנית סוזנה פפיאן, כוכבת הסדרה "סובייצקה" ו"הצבי" מבית "כאן 11" והסרט "גן קופים". השקת הצ'ק אפ הזוגי מבית מנורה מבטחים מאפשרת לציבור בישראל לקבל תמונת מצב עדכנית ופשוטה להבנת מצבו הפנסיוני – ואת הכוח לפעול ולשנותו כדי ליצור לעצמם עתיד כלכלי טוב יותר. מדובר בהרחבת המוצר המצליח של קבוצת הביטוח והפיננסים, שבשנת 2022 השיקה את הצ'ק אפ הדיגיטלי האישי אשר זכה להצלחה רבה.
 
יעל גרינולד, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות במנורה מבטחים פנסיה וגמל: "כקבוצת הפנסיה הגדולה והמובילה בישראל, אנו מודעים לכך שהעולם הפנסיוני והביטוחי נתפס לעיתים כמורכב ומאתגר – ולכן אנו רואים חשיבות רבה בהנגשתו לציבור הרחב.  הצ'ק אפ הזוגי נולד מתוך הבנה עמוקה של הצרכים והקשיים שבהם נתקלים החוסכים והוא מציע פתרון פשוט, ידידותי ומהיר, המאפשר לזוגות לקבל תמונת מצב מפורטת, עדכנית וברורה של חסכונותיהם. אנו גאים להציע שירות פורץ דרך שכזה ומאמינים כי הוא יהווה נכס משמעותי עבור כל החוסכים בישראל". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחלה חברה
    אחד 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עזרו לי מאוד
    סגור
  • 1.
    מנורה מבטחים
    אן 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני מאוד מאוכזבת מהם, לא נגישים מספיק, כסוף סוף עונים לטלפון ( יש לומר שתמיד נחמדים), אין קשר בין אנדי השירות, בלגן גדול.
    סגור