בחירות 2022

איתמר בן גביר מודה: "כל מה ששלי הוא שלך"

איתמר בן גביר חגג את ניצחון הימין בבחירות והודה: "תודה לך האחת המיוחדת, השותפה ובת הברית שלי, לכתך אחרי במדבר בארץ לא זרועה, אילה היקרה כל מה ששלי שלך!"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אחרי חודשים רבים של ציפיות ומתח רב, בחירות 2022 סוף הגיעו אתמול (שלישי) לסיומן. המנצחים הגדולים ביותר בבחירות הם ללא ספק גוש הימין, שצפויים להקים את הממשלה הבאה ולחזור לשלטון.
מי שהייתה הפתעת הבחירות ללא כל צל של ספק היא מפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר, שעלתה מעל כל הציפיות והפכה למפלגה השלישית בגודלה בישראל. המנצח הגדול של הערב, איתמר בן גביר, שללא ספק היה הגורם המכריע של הבחירות הנוכחיות, העלה פוסט לחשבון הטוויטר שלו ופרגן לאשתו אילה.
איתמר בן גביר כתב: "תודה לך האחת המיוחדת, השותפה ובת הברית שלי, לכתך אחרי במדבר בארץ לא זרועה, אילה היקרה כל מה ששלי שלך!". לציוץ שהעלה בן גביר הוא צירף תמונה שלו ושל אשתו אילה מהמטה של הציונות הדתית כשהיא מחבקת ומנשקת אותו.
 
כזכור, יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, התקבל במטה של מפלגתו בקריאות צהלה ושמחה חסרת מעצורים "או-אה מי זה בא ראש הממשלה הבא" ו"מוות למחבלים". בן גביר הדגיש: "אנחנו מבקשים שלא יכבלו את הידיים של החיילים. מבקשים לעשות הפרדה מוחלטת בין מי שנאמן לבין מי שלא נאמן למדינת ישראל. הציבור מייחל להנהגה שתשמור על ארץ ישראל, שתפתח את הנגב והגליל, שתשמור על בירתנו ירושלים ותיישב את יהודה ושומרון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה