בחירות 2022

מרב מיכאלי תוקפת את החרדים בעקבות תקיפת החיילת

"זה מה שקורה כשנותנים עידוד וגיבוי לקיצוניים להכתיב מה מותר ומה אסור לנשים", כך תקפה שרת התחבורה מרב מיכאלי בעקבות הפרסום על תקיפת החיילת בבית שמש. היא קוראת לנשות מפלגת העבודה לקחת את הכוח הפוליטי שבידיהן ולהילחם על השוויון
מערכת ice | 
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
"זה מה שקורה כשנותנים עידוד וגיבוי לקיצוניים להכתיב מה מותר ומה אסור לנשים", ככה הגיבה שרת התחבורה מרב מיכאלי לפרסום תקיפת החיילת השבוע בבית שמש על ידי המון חרדי. מיכאלי זועמת על התקיפה, אך רואה כי היא מסמנת תהליך ולא מדובר באירוע נקודתי המצריך טיפול נקודתי, אלא כמשהו רחב הרבה יותר.
מיכאלי טוענת כי "זה מתחיל ביריקות, ממשיך באלימות וניגמר בחוקים נגד זכויות נשים". היא נשארה לוחמנית והכריזה "על האמת הזאת אנו נלחמות" תוך קריאה לנשים "חברות, בואו ניקח את הכוח הפוליטי לידיים". לטענתה, רק מפלגת העבודה היא "המפלגה היחידה שיש בה שוויון ושנאבקת כדי שדברים כאלה לא ייקרו".

כזכור, ביום שלישי האחרון חיילת הותקפה על ידי המון חרדים בבית שמש ורק בעזרתן של שלוש ילדות שהבריחו אותה לדירתן היא נחלצה. ההמון המשיך בתקיפה וניסה לפרוץ את הדלת כדי לפגוע בה. בזכות ניידת סמויה של המשטרה והתחפשותה של החיילת לחרדית הצליחו לחלצה ללא פגע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה