בחירות 2022

הרוח הציונית והבית היהודי קרובות לחתימה על ריצה משותפת

מגעים לאיחוד: הדרישות של הבית היהודי מהרוח הציונית מקשות על חתימת ההסכם המתגבש. יו"ר הבית היהודי, יוסי ברודני דורש מאיילת שקד שני נציגים למפלגתו ברביעייה הראשונה ומועמד מוסכם במקום החמישי. שתי המפלגות לא עוברות את אחוז החסימה והדרישות של ברודני מקשות על שקד לחתום על הסכם. הגם ששקד תולה תקווה באיחוד גדול יותר שאולי ממתין לה מעבר לפינה

דוד זולדן | 
איילת שקד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
ראשי המפלגות איילת שקד ויוסי ברודני צמאים לאיחוד שאולי יביא עמו בשורה וחילוץ נואש. ברודני דורש משקד שריון של שני נציגים של הבית היהודי ברביעייה הראשונה ומועמד מוסכם במקום החמישי כשיחידת מימון המפלגות תהיה שייכת למפלגתו. עוד הוא דורש כי אם המפלגה תעבור את אחוז החסימה ותהיה חלק מהממשלה הבאה, הוא ישובץ לתפקיד שר ויחד עמו ישובץ נציג נוסף מטעמו אשר יקבל תפקיד של סגן שר או יושב ראש ועדה בכנסת.
יש לציין כי שתי המפלגות לא עוברות את אחוז החסימה והדרישות של ברודני מקשות על שקד לחתום על הסכם. הגם ששקד תולה תקווה באיחוד גדול יותר שאולי ממתין לה מעבר לפינה.  
אם האיחוד אכן יצא אל הפועל - תרוץ המפלגה המשותפת בבחירות כשבפתק שלה תופיע האות ב' ששייכת באופן היסטורי לבית היהודי ולמפד"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה