בחירות 2022

העדה האתיופית פותחת בזעם ומחאה נגד דחיקתו של יברקן

כנס חירום של הקהילה האתיופית בישראל בזעם מחאה על על דחיקתו של נציג העדה ח"כ גדי יברקן למקום לא ריאלי
דוד זולדן |  1
גדי יברקן (צילום אופיר גפקוביץ)
כנס החירום החריג של הקהילה האתיופית בא לדברי המארגנים מתוך דאגה עמוקה למחנה הימין הדוגל בחיזוק המדינה היהודית, מסורת ישראל וארץ ישראל. ראשי הקהילה החליטו לא לשבת בצד אלא להשמיע קול זעקה לראשי הימין.
הרקע להתכנסות הוא דחיקת מועמד העדה ח"כ גדי יברקן למקום כמעט לא ריאלי והתחושות בקרב הקהילה האתיופית קשות ומהולות באכזבה גלויה.
ראשי הקהילה האתיופית, קייסים רבנים ומובילי דעה בקהילה יפגינו נוכחות בכנס החירום בעיר לוד ב-18:30 בהשתתפות מאות מבני הקהילה מכל הארץ.
המפגן כאמור נוכח העובדה שאין נציג של הקהילה במפלגת השלטון המסורתית, תנועת הליכוד וכי קיים חשש כבד שמחנה הימין יאבד  2,3 מנדטים מקרב הקהילה ללא נציג של הקהילה. כך הם משוכנעים שלא לומר מתקוממים.
הקריאה של ראשי הקהילה תהיה לשריין נציג של הקהילה האתיופית בליכוד. מאות אזרחים מכל הארץ מעפולה ועד אילת, ביניהם קייסים, רבנים ומובילי דעה בקהילה ייקחו חלק בכנס החירום שיתקיים במתנ"ס "דנוור" לוד בשעה 18:00.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תצביעו למפלגות אחרות. מאוד פשוט.
    יעל 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תחרימו את הליכוד. אתם הרי לא מעניינים אותם. תפנימו: גם אם ישלבו לבסוף מועמד אתיופי אחד במקום ריאלי- יהיה זה כדי לקושש מנדטים, ולא בגלל שיהיה בכוונתם לדאוג לכם בכנסת הבאה.
    סגור