בחירות 2022

יועז הנדל אופטימי למרות הסקרים: "נוציא את ישראל מהבוץ"

שר התקשורת יועז הנדל התייחס לסקרים שמייחסים ארבעה מנדטים לרשימת הרוח הציונית, המשלבת את 'ימינה' של איילת שקד ואת 'דרך ארץ' שלו ושל צבי האוזר: "נגיע ליותר, אני יודע שאתם סקפטים"
מערכת ice |  2
יועז הנדל (צילום פלאש 90/ נועם רבקין פנטון)
מפלגת הרוח הציונית, החיבור בין מפגלת ימינה לסיעת דרך ארץ, ניצבת בסקרים כעת על 4 מנדטים, אחרי שהאיחוד הציל את איילת שקד מנפילה תחת אחוז החסימה. בשלב זה לא ברור לאיזה צד תתחבר המלגה החדשה והאם אכן תעבור את אחוז החסימה בסופו של דבר. מי ששומר על גישה חיובית הוא יועז הנדל, שהתייצב במקום השני ברשימה. 
בראיון ל-103 אף אם  אמר ״אנחנו רק התחלנו עם 4 מנדטים אבל נגיע ליותר. אני יודע שאתם סקפטים אבל כולם צריכים להסכים שזה השחקן החשוב של הבחירות. אנחנו נקבע והבשורה היא להוציא את ישראל מהבוץ״. האם אפשר לראות בכך רמיזה לניסיון של הרוח הציונית לשוב ולשחזר את הגישה שהובילה בהצלחה מפלגת ימינה בבחירות האחרונות? ימים יגידו.

הרשימה החדשה הכריזה על גישה מעניינת לגבי הנושא הבוער של חמש מערכות הבחירות האחרונות - עניין הישיבה בממשלת נתניהו. על פי הערכות, מפלגת ימינה החדשה תצהיר שלא תפסול עקרונית ישיבה עם נתניהו, אך לא היה "הגרוש ללירה" ותשלים לו ממשלה צרה של 61 מנדטים. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פתטי
    אמא 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיי נגמר לך אתה דומה יותר לגנץ
    סגור
  • 1.
    לך הביתה ! ימין ערכי אעלק ! (ל"ת)
    אסף 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור