דיגיטל וטק

אמזון מכריזה: הבינה המלאכותית מגיעה לאלקסה

אלקסה, העוזרת הקולית של אמזון, נחשבת לאחד המוצרים האהובים והמוצלחים ביותר בשוק. כעת, לפי דיווחים, עולה כי אמזון, עובדת על השקת גרסת פרימיום שלה אשר תשלב מודלים של בינה מלאכותית שללא יספק ימקמו אותה רמה אחת מעל כל השאר
עידו מור | 
אמזון ובינה מלאכותית (צילום shutterstock)
אלקסה, העוזרת הקולית של אמזון, נחשבת לאחת מהמוצרים היעילים והטובים ביותר בתחום לאחר שהציגה את השדרוג שמביא את הבינה המלאכותית לאלקסה, כעת עולה כי היא צפויה להשיק בהמשך השנה את Alexa Plus, גרסה משודרגת בתשלום של העוזרת הקולית.
העוזרות הקולית נכנסו לחיינו לפני כמעט עשור וכבר מההתחלה הן לעיתים התקשו לתת מענה על משימות מורכבות. העוזרת הקולית של אמזון, אלקסה היא אומנם מוצר פופולארי ששודרג במרוצת השנים, אך אין ספק שלשלב בה מודלים של בינה מלאכותית יעלה אותה רמה אחת קדימה מעל כולם.
על פי דיווח של Business Insider, עולה כי החברה תשיק גרסה חדשה שתבוסס על מודל בינה מלאכותית מתקדם כבר בסוף חודש יוני הקרוב. המהלך של אמזון לא בא יד מאין, הוא קורה כשבמקביל שחקניות נוספות בשוק כמו מיקרוסופט, הצטרפו לתחרות והשיקו את כלי הבינה המלאכותית שלה Copilot, שרק לאחרונה גם זכה לגרסת פרימיום בתשלום. 
למרות הדיווח המשמח נראה כי Alexa Plus, רחוקה מלהיות מוכנה להשקה, לפי אותו דיווח עולה כי החברה מבצעת בדיקות עם קבוצות ניסוי אשר בזכותן החברה תוכל להתאים את המוצר למשתמשים בצורה הטובה ביותר בהמשך השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה