דיגיטל וטק

גל פיטורים נוסף בדרך: ענקית ההימורים הישראלית ממשיכה בצמצום

ענקית ההימורים המקוונים 888 סיימה את העסקתם של עשרות מתוך 500 עובדיה בישראל. החברה הוקמה ב-1997 על ידי האחים אבי ואהרון שקד והאחים שי ורון בן-יצחק, ורק בשנה שעברה נקטה בצעד דומה. הכנסותיה ברבעון האחרון רשמו הפסד נקי של כ-12 מיליון פאונד 
מערכת ice |  1
אבטלה (צילום vecteezy)
ענקית ההימורים המקוונים 888 פיטרה עשרות מתוך 500 עובדיה בישראל, כך דווח הערב (חמישי) בכלכליסט. המהלך מתרחש על רקע גל פיטורים ניכר בחברה שמעסיקה כ-11 אלף עובדים מסביב לעולם. רק לפני שנה, החברה נאלצה לקיים גל פיטורים אינטנסיבי נוסף לרבות מועסקים רבים בישראל.
החברה שהוקמה ב-1997 על ידי האחים אבי ואהרון שקד והאחים שי ורון בן-יצחק, קרויה 888 אחזקות, והונפקה בבורסה לניירות ערך בלונדון בשנת 2006. היא נסחרת כיום בבורסה לפי שווי של כ-363 מיליון פאונד, והכנסותיה ברבעון האחרון עמדו על 440 מיליון פאונד בעוד היא מציינת הפסד נקי של כ-12 מיליון פאונד.
בסוף שנת 2021 רכשה חברת 888 אחזקות את הפעילות האירופית של חברת וויליאם היל תמורת 2.2 מיליארד פאונד. ההערכה הגוברת היא שמהלכי המיזוג הקשו באופן ניכר על החברה וגרם לה לבצע קיצוצים נוספים, לא רק בישראל. "אנחנו מבצעים כמה שינויים במבנה הארגוני שלנו", נמסר מטעם החברה לאחר הפרסום בכלכליסט.
"הם ימצבו טוב יותר את הקבוצה כדי להשיג את התוכניות האסטרטגיות ארוכות הטווח שלה. במסגרת זו, למרבה הצער, חלק מהתפקידים בישראל הפכו להיות מיותרים. אנו נציע את תמיכתנו המלאה לאותם עמיתים שהושפעו מהמהלך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שהצביע לביבי לא להתפלא שהמדינה שלנו (ל"ת)
    מתנהלתכמורולטהרוסית 01/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור