דיגיטל וטק

בנק הפועלים באזהרה ללקוחות: זו ההודעה שאסור לכם לפתוח

בהודעה מהבנק הובהר ללקוחות: "המתחזים מבקשים את הקוד החד פעמי שנשלח בSMS ללקוח. אנו חוזרים ומדגישים - לעולם אין למסור קוד אימות חד פעמי המתקבל בSMS לאף גורם זר שאינו מוכר לך באופן אישי! עובדי הבנק לא יבקשו ממך את קוד האימות החד פעמי לביצוע פעילות בדיגיטל!"
מערכת ice |  1
הונאה בבנק הפועלים (צילום Magma Images, pexels)
הודעה שנשלחה ללקוחות בנק הפועלים מתחזה להיות מהבנק עצמו וכעת, בפועלים שיחררו הודעה המזהירה מפני הונאה על חשבונם שעשויה להביא דליפת הפרטיים האישיים שלהם, לרבות חשבון הבנק שלהם שעשוי ליפול לידיים הלא נכונות.
בהודעה שנשלחה ללקוחות בשם הבנק כביכול נכתב: "לקוח יקר, זיהינו פעילות חריגה בחשבונך על מנת לאבטח את חשבונך מחדש יש להתחבר בלינק הבא: https://hapoalim-bank.com‏".

אבל בבנק הפועלים פרסמו הודעת אזהרה משלו שמתריעה: "זהירות! הונאה! לאחרונה, לקוחות מקבלים שיחות טלפון ממתחזים המציגים את עצמם כעובדי הבנק שרוצים להגן על חשבון הלקוח שנמצא בסיכון. השיחות מגיעות לרוב אחרי שהלקוח קיבל ‏SMS מזויף שהפנה אותו לאתר מתחזה להזנת פרטים".
לסיום נכתב באותה הודעת אזהרה ללקוחות: "בשלב הזה, המתחזים מבקשים את הקוד החד פעמי שנשלח בSMS ללקוח. אנו חוזרים ומדגישים - לעולם אין למסור קוד אימות חד פעמי המתקבל בSMS לאף גורם זר שאינו מוכר לך באופן אישי! עובדי הבנק לא יבקשו ממך את קוד האימות החד פעמי לביצוע פעילות בדיגיטל!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פשוט לא מודעים!!!!
    אנצי! 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההאקרים של היום,פשוט שמים וירוס שגורם לאיכון של הטלפון הסלולארי! כך,אפשר לדעת לאן הוא הולך ולעשות לו צרות, או לצלם את המסך,להוריד מידע,לחסום שיחות, לנתק שיחות,למחוק לינקים,לצלם חתימה וכו'! כך שכל במערכות במדינה לא מעודכנות מה היקף ההונאה באינטרנט וגם כשיש להם מידע,הן לא מגיבות מהר כדי למנוע נזקים,כי זה מגיע ללקוחות ומשם לפלפונים של העובדים! כי הוירוס עובר דרך מיילים,שיחות טלפון וכו' לכל מי שמתקשרים אליו.כך שבלי הידיעה על התופעה מעבירים את הוירוסים האלה הלאה ועושים ריגול תעשייתי!!!! זה רק חלק ממה שוירוסים עושים ברגע ששמים אותם בפלפון,במחשב וכו',כך שכל אחד ישתולל עם הדמיון למה וירוסים מסוגלים לעשות!!!! בנוסף,גם מישהו ירצה לקנות פלפון חדש,הוירוס שכבר יש לו בפלפון ימסור להאקר איפה הוא נמצא ולכן,ההאקר יפרוץ למצלמות האבטחה בחנות ולקופה.כך הוא יעביר לפלפון החדש את הוירוס הקודם,לפי קוד המוצר של המכשיר!!!!
    סגור