דיגיטל וטק

קבוצת Yael ברכישה חדשה: מומחית בהסברת סייבר ConSienta

קבוצת Yael ממשיכה להתרחב. בחברת ה-IT הישראלית מודיעים כי רכשו את חברת ConSienta המתמחה בהגנת סייבר ואבטחת מידע
מערכת ice | 
רכישת קונסייטה (צילום אלינור נחמיאס)
חברת ה-IT הישראלית קבוצת Yael מודיעה היום (שני) על רכישת נוספת בעולמות הסייבר: ConSienta, המתמחה בהגנת סייבר ואבטחת מידע ועוסקת בניהול סיכונים מצד הגורם האנושי – הדרכה והסברה, הטמעת תוכניות מודעות לעובדים בארגונים, תרגול של הנהלות ודירקטורים והכנה למצבי קיצון. עם רכישה זו, שהיקפה הכספי מוערך במיליוני שקלים, תחזק הקבוצה את נוכחותה בעולמות האבטחה והסייבר ותשלב בפעילותה את המומחיות הייחודית של ConSienta, החיונית להישרדותו של כל ארגון.
רכישה זו של קבוצת Yael היא המשך ישיר לרכישת Triad Security העוסקת בייעוץ בעולם הסייבר, עליה הודיעה החברה בינואר 2022, כמו גם לרכישת Smartsoft המתמחה בפתרונות אבטחת מידע מתקדמים, אותה רכשה הקבוצה בשנת 2017.

דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת Yael, מסר: "רכישת ConSienta היא מהלך נוסף וחשוב שלנו לעבר נוכחות מרכזית של קבוצת Yael בעולמות הסייבר ואבטחת המידע. ארגונים משקיעים הון עתק בטכנולוגיה, אולם הטיפול בהבנת עומק של הגורם האנושי ובמודעות שלו לסכנות הקיימות מפני אירועי סייבר. אני מברך את אנשי ConSienta על הצטרפותם ומאחל להם להתפתח ולצמוח עמנו בארץ ובעולם תחת מעטפת הקבוצה. אני משוכנע כי רכישה זו, תהווה ערך משמעותי עבור שני הצדדים ובעיקר ללקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה