דיגיטל וטק
וואלה ו-wecom משיקות תוכנית ב-10 שקלים לחודש - אבל יש קאץ'
האתר וחברת הסלולר שעברו שתיהן טלטלות בשנים האחרונות השיקו מחדש את מותג הסלולר המוזל, עם תוכניות ללא הגבלה במחיר זול במיוחד - לשלושה חודשים ראשונים
מלחמת המחירים בסלולר מתחדשת? wecom, החברה שהיתה עד לאחרונה we4G ושינתה את שמה בעקבות שינוי הבעלות והצורך להתאים את עצמה לעידן הדור החמישי, השיקה היום את מותג הסלולר החדש שלה יחד עם אתר וואלה, תחת השם "וואלה! מובייל".
במסגרת ההשקה מציע המותג החדש-ישן (בעבר כבר שימש וואלה!מובייל כמותג המוזל של פלאפון מקבוצת בזק, בתקופה בה האחרונה היתה בעלי האתר) את כל שלוש החבילות שלו במחיר של 10 שקלים לחודש בלבד - אלא שמדובר במחיר לשלושה חודשים ראשונים. לאחר מכן, המחירים הם אותם מחירים בדיוק כמו בתוכנית שמשווקת וויקום עצמה: 32.90 שקל לחודש ל-500 גיגה בדור 4, 39.90 לחודש ל-1,000 גיגה בדור 4 או 49.90 שקל לחודש ל-1,000 גיגה בדור 5. בנוסף, ההצטרפות עולה 19.90 שקל ללקוחות חדשים (עבור סים ודמי הצטרפות) או 49.90 שקל ללקוחות קיימים של וויקום.
מדובר במחירים נמוכים משמעותית מאלו של המתחרות - פלאפון, סלקום, פרטנר והוט מובייל (גולן טלקום עובדת כיום במודל תמחור שקשה מאוד להשוות לאלו של כל יתר מותגי הסלולר) - אך לא שונים מאלו של וויקום עצמה, מלבד "הנחת ההצטרפות" של החודשים הראשונים.
"כגוף תקשורת שמעל שני עשורים שומר על מקומו בצמרת גופי התקשורת החדשה בישראל, מחדש ומוביל מהלכים ותכנים עשירים ומגוונים בהיקף בלתי מוגבל, אנחנו לא מהססים לייצר דריסת רגל בכל מקום בו נוכל לשרת את צרכי התקשורת של הציבור הישראלי, בכל מגזר ובכל תחום", אמר מנכ"ל וואלה, עידן אלרום. "שיתוף הפעולה עם wecom הרגיש לנו טבעי ונכון, בין היתר משום שוויקום ואסף עופר, המנכ"ל שלה – אינם ששים 'ליישר קו' עם מצב קיים, אלא עמלו ובנו תכניות המאתגרות את התבניות המוכרות ששוק הסלולר מציע".
עופר עצמו הוסיף כי "wecom מביאה איתה משב רוח מרענן וצעיר לשוק הסלולר. שיתוף הפעולה בין שני המותגים מהווה הזדמנות להרחיב את הפעילות ולהמשיך להיות אלטרנטיבה בשוק הסלולר".
עוד ב-
ההשקה תלווה בקמפיין בעלות של יותר ממיליון שקל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה