דיגיטל וטק

הסוף לטעויות אנוש? הכירו את הטכנולוגיה הישראלית החדשה

המוצר החדש של חברת CADY, הבודק מעגלים חשמליים באופן עצמאי ואוטומטי ובכך מאפשר למנוע טעויות אנוש בתכנון, יושק גלובלית בסוף שנת 2022 ויוביל למהפכה בתחום התוכן החשמלי 
מערכת ice | 
טל בן פורת, גלעד שפירא ואור שבתאי מחברת CADY (צילום עומר הכהן)
קאדי (CADY), בוגרת המחזור החמישי של אינטל איגנייט, תוכנית ההאצה לסטרטאפים של אינטל, הודיעה היום (ראשון) על השקת מוצר תוכנה חדש ומהפכני, בעל יכולת ייחודית לסריקה והבנה של מפרטים טכניים של רכיבים אלקטרוניים ויצירת בסיס נתונים בשפה פורמלית. 
על בסיס שפה זו, המוצר החדש של החברה מבצע ניתוח ממוחשב לבדיקת שרטוטי מעגלים אלקטרוניים ובכך מספק שכבת הגנה נוספת למניעת טעויות אנוש בתכנון מעגלים אלקטרוניים. המוצר יקצר את זמני ההגעה לשוק ויחסוך משאבים רבים לחברות חומרה ברחבי העולם. 
קאדי היא החברה הראשונה בעולם שהצליחה לפתור את בעיות הבדיקה האוטומטית של שרטוטי מעגלים חשמליים, המתבצעת כיום בצורה ידנית ומסורבלת. חברות המפתחות מעגלים אלקטרוניים מחפשות דרכים יעילות יותר לתכנון ובדיקת המעגלים בכדי לקצר את תהליכי העבודה, להגדיל רווחיות, להביא מוצרים לשוק לפני התחרות ולהימנע מטעויות שעלולות לגרום לפגיעה במוניטין. 
בעקבות שיתוף פעולה מוצלח עם תוכנית החדשנות של אינטל, אינטל איגנייט, הוכיחה קאדי POC בסביבת עבודה אמיתית. המוצר סיפק ערך רב לחמש יחידות עסקיות שונות באינטל, קבוצת רדאר מובילאיי, קבוצת הולידציה,TUI, Ethernet וקבוצת Thunderbolt בכך שזיהה טעויות בשרטוטים החשמליים שלהן וחסך להן משאבים רבים. בנוסף, שיתוף הפעולה בין הגופים עזר לקאדי להבין לעומק את צרכי השוק, ובכך למצב ולהתאים את המוצר לקהל היעד. 
תהליך תכנון מעגל אלקטרוני רגיל כולל שלושה Re-Spins בממוצע פר מעגל שנבדק ידנית, 4-6 שבועות עיכוב בשל כל Re-Spin ואובדן של עשרות אלפי דולרים בשל כל Re-Spin. המוצר החדש של קאדי מאפשר לתהליך הזה לעבור בצורה אוטומטית ועצמאית ובכך עתיד למנוע טעויות אנוש רבות. 
גלעד שפירא, מנכ"ל קאדי ציין כי: "הפתרון של החברה נועד לתת מענה למחסור בכלי בדיקה בתחום תכנון המעגליים החשמליים. כיום אין למהנדס אף כלי עזר אוטומטי ומקיף המסייע לו בבדיקת השרטוט החשמלי, ולכן נאלץ לעשות זאת ידנית. אותם מהנדסים צמאים לפתרון אוטומטי שיקל על עבודתם. במהלך הפיילוט שעשינו נחשפנו לעשרות חברות ברחבי העולם המשקיעות משאבים רבים בבדיקת השרטוטים של המעגלים החשמליים שלהן, ולאור עומס המידע העצום במפרטי הרכיבים, לא מצליחות לאתר את כל השגיאות שבשרטוט. לשמחתנו, המערכת שפיתחנו הצליחה לזהות באופן אוטומטי שגיאות משמעותיות בלמעלה מ-65% מהשרטוטים שנבדקו, ובכך מנעה מהשגיאות להיגרר קדימה בתהליך הפיתוח והייצור ולגרום נזק רב".
קאדי נוסדה בשנת 2020 על ידי גלעד שפירא המשמש כמנכ"ל החברה, טל בן פורת המשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות ואור שבתאי, המוביל את המחקר והפיתוח, כאשר השלושה נפגשו במהלך שירותם הצבאי בחיל המודיעין בצה"ל. החברה גייסה לאחרונה 3 מיליון דולר בסבב SEED ובין משקיעיה הבולטים ניתן למצוא את TAU VENTURES, ARISTAGORA VC, TAL VENTURES, TERAMIPS, אודי פלס, זהר גילון, רפי גדרון ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה