דיגיטל וטק
מהפכה בתעשיית המוזיקה? ספוטיפיי ויוניברסל יוצאות בשת"פ מפתיע
מהפכה בסטרימינג: אחרי השנה האדירה שעברה עלייה, ספוטיפיי חושפת את הצעד הראשון שלה ב-2025. ענקית הסטרימינג השוודית ויוניברסל מיוזיק, מי שנחשבת לחברת התקליטים הגדולה בעולם הכריזו כי חתמו על שת"פ חדש שעתיד להביא למהפכה בתחום
יוניברסל מיוזיק גרופ (UMG), חברת התקליטים הגדולה בעולם, וחברת הסטרימינג השוודית ספוטיפיי חתמו על הסכם רב-שנתי חדש בנוגע להקלטות מוזיקה ולהוצאת מוזיקה.
מפרטי ההסכם שפורסמו לראשונה אתמול (ראשון), ב-CNBC עולה שזה כולל רישיון ישיר בין ספוטיפיי ל-UMG בארצות הברית ובמספר מדינות נוספות, זאת במטרתו להעמיק את שיתוף הפעולה ביניהן. משמעות הדבר היא שבמסגרת ההסכם יוניברסל העניקה לספוטיפיי אישור ישיר להשתמש בהקלטות המוזיקה ובהוצאות המוזיקליות שבבעלותה, ללא צורך בתיווך של גופים נוספים כמו אגודות לניהול זכויות יוצרים.
בהצהרה משותפת נמסר כי האמנים, היוצרים והמאזינים ייהנו מהצעות חדשות ומתפתחות, כולל מנויי פרימיום ברמות שונות, שילוב של תכנים מוזיקליים ושאינם מוזיקליים, והעשרה של קטלוגי האודיו והווידאו. מנכ”ל ומייסד ספוטיפיי, דניאל אק, ציין כי שיתוף הפעולה יוביל לחדשנות מתמדת שתהפוך את מנויי המוזיקה לאטרקטיביים יותר עבור קהל רחב ברחבי העולם.
עוד ב-
במהלך בא ברקע השנה האחרונה שעברה על ספוטיפיי במהלכה היא רשמה שיפור ברווחיות לאחר שנקטה בשורת צעדים כמו פיטורי עובדים ברחבי העולם, צמצום השקעה בפודקאסטים וקיצוץ בתקציבי שיווק, זאת לצד העלאת מחירי מנויים בארצות הברית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה