דיגיטל וטק
באפ מגייסת את אמזון ו-Uber: שדרוג חוויית הגיימינג בעולם
באפ טכנולוגיות מכניסה את עולם הגיימינג למגרש הפרסום עם קמפיינים בינלאומיים. איך גיימרים ירוויחו נקודות ופרסים, ואילו מותגים רוצים את תשומת הלב שלכם?
חברת באפ טכנולוגיות (Buff.game), המפעילה פלטפורמת מועדון לקוחות לגיימרים, השיקה שני קמפיינים בינלאומיים בשיתוף אמזון פריים ושירות המוניות Uber. במסגרת הקמפיינים, שחקנים המשתמשים בפלטפורמה יוכלו לצבור נקודות בכל פעם שייחשפו לפרסומות במהלך המשחקים. הנקודות יאפשרו רכישת פרסים, גיפט קארדס וציוד גיימינג דרך המארקטפלייס של החברה.
הקמפיין עם אמזון פריים הושק במיוחד לתקופת החגים בארצות הברית ומתמקד במשחקים פופולריים כמו Valorant, League of Legends ו-Counter-Strike. מטרתו לחשוף את אמזון פריים לקהל צעיר שלא נחשף לפרסומות המסורתיות. במקביל, קמפיין נוסף נערך בשיתוף עם אפליקציית Uber for Teens, שנועדה לחשוף בני נוער בגילאי 13-17 לשירותי משלוחים ונסיעות של UBER. המשחקים המשתתפים כוללים את Fortnite, Minecraft ו-Rocket League.
באפ, שהוקמה ב-2018 והונפקה בבורסה בתל אביב, ממשיכה להתרחב גם עם שירותים נוספים, בהם כרטיס אשראי ייעודי לגיימרים. לדברי עילי דה-בר, מנכ"ל החברה, שיתופי הפעולה מציעים למותגים דרך להגיע לקהל גיימרים צעיר באמצעות פרסום ממוקד שאינו פוגע בחוויית המשחק.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה