מינויים

באפ טכנולוגיות במינוי חשוב: זה יו"ר הדירקטוריון החדש של החברה

חברת באפ טכנולוגיות הודיעה על מינויו של גור נאבל ליו"ר הדירקטוריון, זאת לאחר שסיים לאחרונה את תפקידו כראש תחום שוק הון במשרד עורכי הדין גולדפרב גרוס זליגמן. המנכ"ל עילי דה-בר: "אנחנו נרגשים ושמחים שגור מצטרף אלינו"
מערכת ice | 
גור נאבל (צילום יחצ)
חברת באפ טכנולוגיות הודיעה היום (חמישי) על מינוי חשוב מאוד בהנהלת החברה, במסגרתו היא מעדכנת כי גור נאבל מונה ליו"ר הדירקטוריון. באפ טכנולוגיות, החברה שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות גלובלי לגיימרים, הודיעה השבוע כי נאבל, שהינו עו"ד ולפני כן שימש כראש תחום שוק הון במשרד עורכי הדין גולדפרב גרוס זליגמן שם סיים לאחרונה את תפקידו, מצטרף לשירותיה ויוביל את האסטרטגיה של החברה עם הדירקטוריון וההנהלה בשנים הקרובות. 
לגור נאבל ניסיון רב שנים בהובלת עסקאות מורכבות בתחום שוק ההון, ובין הגופים שליווה הן חברות פרטיות וציבוריות מהגדולות במשק הישראלי, תאגידים ממשלתיים ותאגידים מפוקחים, בין היתר, מתחומי הפיננסיים, מסחר וקמעונאות, נדל"ן וביטחון. לנאבל תואר .LL.B מאוניברסיטת תל אביב ו- .B.A בחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב.
עילי דה-בר, מנכ"ל באפ טכנולוגיות, התייחס למינוי החדש: "אנחנו נרגשים ושמחים שגור מצטרף אלינו, הניסיון הרב של גור בשוק ההון, ההכרות העמוקה עם חברת BUFF, לצד הבנתו המעמיקה את הסביבה העסקית והרגולטורית, יסייעו בקידום החברה בזירה העסקית בישראל ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה