דיגיטל וטק

אפל וסמסונג נכשלו בהטמעת ה-AI? הסקר שחושף נתונים מפתיעים

בניגוד לפרסומי המתחרות, סקר חדש מציג נתונים שרוב משתמשי אייפון וגלקסי אינם מוצאים ערך בתכונות הבינה המלאכותית הקיימות. האם העדכונים הקרובים יצליחו לשנות את דעת הקהל?
רפאל בן זקרי | 
ChatGPT ,Galaxy AI (צילום shutterstock)
אפל וסמסונג השקיעו רבות במיתוג המכשירים שלהן כמכשירים בעלי יכולות AI מתקדמות, כאשר מומחים תלו לא אחת (גם כאנליזה לעתיד) את התכונות הללו. אולם למרות הנתונים המעודדים שצופים האנליסטים, סקר חדש מצביע על כך שמשתמשי אייפון וגלקסי מתעניינים בתכונות AI, אך רובם אינם מוצאים ערך משמעותי בתכונות הקיימות של Apple Intelligence ו-Galaxy AI עד כה. הסקר, שבוצע על ידי SellCell, חושף כי 47.6% ממשתמשי אייפון רואים בבינה מלאכותית גורם חשוב או מסוים בבחירתם במכשיר חדש, לעומת 23.7% בלבד ממשתמשי סמסונג שמרגישים כך.
עם זאת, רוב המשתמשים עדיין סקפטיים בנוגע לתרומה של התכונות הללו לחוויית השימוש שלהם. 73% מהמשתמשים בתכונות Apple Intelligence ו-87% ממשתמשי Galaxy AI ציינו כי התכונות החדשות "אינן מאוד מועילות" או "מוסיפות ערך מועט בלבד". בין התכונות שזכו לפופולריות מסוימת נמנו כלי כתיבה (72%), סיכומי התראות (54%), ומענה חכם במיילים ובהודעות (20.9%).
עבור משתמשי אייפון, ייתכן כי השקת iOS 18.2 תשנה את המצב, בזכות הוספת Genmoji ואינטגרציה עם ChatGPT. פי'צר ה-Genmoji מאפשר למשתמשים ליצור אימוג'י מותאם אישית באמצעות תיאור פשוט, ואילו האינטגרציה עם ChatGPT מאפשרת למשתמשים לפנות ישירות ל-ChatGPT באמצעות Siri על ידי פתיחת בקשה ב-"Ask ChatGPT". השינויים החדשים עשויים לשפר את תפיסת הערך של Apple Intelligence, אך ההצלחה שלהם תלויה במידת האימוץ והנוחות שהם יציעו למשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה