דיגיטל וטק

סמסונג מאבדת נתח: אלו המתחרות שמתחזקות על חשבונה

לראשונה מאז הוצגו, נרשמה ירידה במכירות סמארטפונים מתקפלים, וסמסונג חווה ירידה בנתח השוק שלה. מותגים כמו שיאומי, מוטורולה ו-Huawei ממשיכים לעלות, כאשר השאלה המרכזית היא האם השוק הזה יהפוך למיינסטרים או ייכחד
רפאל בן זקרי | 
Galaxy Z Fold6 (צילום Samsung)
שוק הסמארטפונים המתקפלים, החדש יחסית, נמצא במבחן תמידי לגבי היכולת שלו להפוך למיינסטרים, אם בכלל. כעת, מתפרסמים הנתונים שאולי יכולים לנבא מעט את עתיד השוק הזה. לראשונה מאז שהחלו לעקוב אחר שוק המתקפלים, נרשמה ירידה של 1% במכירות ברבעון השלישי של 2024 בהשוואה לשנה הקודמת. סמסונג אמנם נותרה מובילה בתחום, אך נתח השוק שלה התכווץ משמעותית, למרות השקת דגמי הדגל Galaxy Z Fold6 ו-Galaxy Z Flip6.
בעוד שסמסונג מתמודדת עם ירידה במכירות ה-Flip6 לעומת הדגם הקודם, יצרניות כמו שיאומי, מוטורולה, Honor ו-Huawei חוו עלייה משמעותית במכירות. מוטורולה הצליחה למשוך תשומת לב עם דגמי Razr 50 ו-Razr 50 Ultra הזולים, ושיאומי רשמה את הגידול השנתי הגבוה ביותר בזכות ההשקה הגלובלית של ה-Mix Flip.
Huawei שמרה על נתח שוק חזק בסין, עם דגמי Mate X5 ו-Pocket 2, לצד מכשירים חדשים כמו ה-Nova Flip ומכשיר ה-Mate XT Ultimate הייחודי. עם זאת, ההשקות שלה מחוץ לסין עדיין מוגבלות, ולא ניתן להשיג את המכשירים שלה במקומות רבים ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה