דיגיטל וטק

ספוטיפיי משיקה פלטפורמה חדשה: כך יוצרים יגיעו לקהל רחב יותר

Spotify for Authors נותנת לסופרים כלים להבין את קהל היעד שלהם, לקדם תכנים ולעצב פרופיל אישי. האם הפלטפורמה תשנה את הדרך שבה כותבים מתחברים למעריצים?
רפאל בן זקרי | 
ספוטיפיי (צילום unsplash)
ספוטיפיי השיקה את Spotify for Authors – פלטפורמה חדשה שתעזור לסופרים ולמוציאים לאור לנהל את הנוכחות שלהם ולהתרחב לקהלים חדשים. הפלטפורמה נותנת כלים פשוטים שמקלים עליהם להבין את קהל היעד שלהם ולעזור בקידום התכנים שלהם.
הפלטפורמה החדשה נותנת לסופרים שהוזמנו על ידי מוציאים לאור גישה לתובנות חשובות וכלים לצמיחה וקידום. הכלים כוללים מידע על גיל ומגדר המאזינים, קודים לחלוקה חופשית של עותקים ללא תשלום למבקרים ולמעריצים, כרטיסי קידום למדיה החברתית, וגישה מוקדמת לפרופיל הסופר – פיצ'ר חדש שמאפשר למעריצים לגלות יותר על הכותבים האהובים עליהם.
מעתה, מוציאים לאור וסופרים נבחרים יכולים להשתמש בתובנות של Spotify for Authors כדי להבין את המאזינים שלהם, לקדם את הספרים שלהם, וגם לעצב את דף הסופר שלהם בספוטיפיי בצורה מושכת יותר. ספוטיפיי פיתחה את הפלטפורמה הזאת יחד עם סופרים ומוציאים לאור, כדי לוודא שכל הכלים באמת מתאימים לצרכים שלהם. "השקת הפלטפורמה היום היא רק ההתחלה", אמרו בספוטיפיי, "אנחנו כאן כדי לעזור לסופרים להגיע לקהלים חדשים, להתחבר יותר לעומק עם המעריצים שלהם, ולהגביר את ההאזנה לתכנים שלהם".
Spotify for Authors זמינה עכשיו בכל המדינות שבהן השירות של ספוטיפיי פעיל. מוציאים לאור יכולים להיכנס עם פרטי החשבון שלהם ולהזמין סופרים להצטרף דרך האתר authors.spotify.com. בנוסף, ספוטיפיי מתכננת להרחיב את הגישה לפלטפורמה גם לסופרים המשתמשים ב-Findaway Voices בתחילת השנה הבאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה