דיגיטל וטק

וואטסאפ בבשורה למשתמשים: הסוף לספאם מעסקים?

וואטסאפ בוחנת כפתורים חדשים כמו שיאפשרו למשתמשים לסנן הודעות מעסקים בצורה נוחה, באפליקציות וואטסאפ ביזנס המיועדת לעסקים. זה המהלך שישפר את חוויית המשתמש ויפחית הודעות ספאם?
רפאל בן זקרי | 
וואטסאפ (צילום Shutterstock)
אפליקציית WhatsApp Business עומדת לשנות את הדרך שבה משתמשים מתמודדים עם הודעות שיווקיות. החברה החלה לבחון כלים חדשים שיאפשרו למשתמשים לשלוט טוב יותר בסוג ההודעות שהם מקבלים מעסקים. בין האפשרויות שייכנסו לניסוי: כפתורים כמו "מעוניין/לא מעוניין" ו-"הפסקה/חידוש", שיאפשרו למשתמשים להגדיר את סוגי ההודעות שהם רוצים לקבל או להפסיק הודעות מסוג מסוים.
השירות, שצבר מעל 200 מיליון משתמשים חודשיים בשנים האחרונות, הפך לערוץ תקשורת מרכזי בין עסקים ללקוחות, במיוחד במדינות כמו הודו וברזיל. עם זאת, עד כה, משתמשים יכלו רק לחסום את החשבון העסקי או להמשיך לקבל את כל ההודעות, ללא אפשרות לסינון. העדכון החדש יאפשר, למשל, לקבל עדכונים על הזמנות אך לא הודעות שיווקיות.
הפיתוח מגיע בעקבות דיונים מתמשכים על הצורך לשפר את חוויית המשתמש ולצמצם הודעות ספאם. מטא, החברה האם, החלה גם להגביל את מספר ההודעות השיווקיות שעסק יכול לשלוח ביום, כדי למנוע עומס על משתמשים. כך, המהלך משקף את המאמצים של WhatsApp לשמור על האיזון בין הפיכת האפליקציה לכלי שימושי לעסקים לבין שמירה על חוויית משתמש חיובית ואישית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה