דיגיטל וטק

אפל וסמסונג בצרות? אלו המתחרות שמשתלטות על השוק

נתח השוק של הענקית הקוריאנית בהודו ממשיך להצטמצם, כשהיא יורדת למקום השלישי. Vivo ו-Oppo הסיניות תופסות את ההובלה בזכות אסטרטגיות שיווק אגרסיביות שממצבות אותן כבחירה המועדפת בשוק התחרותי. האם סמסונג תצליח להשתקם לאחר שלושה רבעונים המצביעים על המגמה?
רפאל בן זקרי | 
אפל, סמסונג (צילום shutterstock ,unsplash)
סמסונג, שהובילה את שוק הסמארטפונים בהודו עד השנה שעברה, מתמודדת כעת עם ירידה משמעותית במעמדה בשוק. על פי דוח של IDC, ברבעון השלישי של 2024 נתח השוק של סמסונג בהודו עמד על 12.3%, מה שהציב אותה במקום השלישי. המתחרות הסיניות Vivo ו-Oppo עקפו אותה, עם נתחי שוק של 15.8% ו-13.9% בהתאמה. מאחוריהן, במקום הרביעי והחמישי, נמצאות Realme ושיאומי, בעוד שאפל ממוקמת במקום השישי עם 8.6%.
הירידה במעמדה של סמסונג נמשכת כבר שלושה רבעונים רצופים, אך נראה כי לא מדובר באיכות המכשירים שלה. לדברי אנליסטים, המכשירים של סמסונג מציעים מפרטים ותמחור דומים למתחרות כמו Vivo ו-Oppo. ההסבר המרכזי עשוי להיות האסטרטגיה השיווקית של סמסונג, שלא מצליחה להשתוות לקמפיינים האגרסיביים של המתחרות בשוק ההודי.
Vivo ו-Oppo משקיעות מאמצים משמעותיים בשיווק ומיתוג מקומי, מה שמסייע להן לבנות נוכחות חזקה יותר בקרב קהל היעד. אם סמסונג תשפר את מאמצי השיווק שלה ותתאים אותם לשוק ההודי, ייתכן ותוכל לחזור לעמדות ההובלה בשוק תחרותי זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה