דיגיטל וטק
אפל מפסידה לסמסונג: זה השוק שבו היא שוב לא מובילה
למרות ירידה בכמות המכירות, סמסונג מצליחה לשמור על נתח ההכנסות הגבוה ביותר ברבעון השלישי של 2024, בזכות מכירות מכשירי פרימיום. האם אפל והמתחרות הסיניות יצליחו לצמצם את הפער?
שוק הסמארטפונים בהודו ממשיך להוות אתגר עבור יצרניות המכשירים, כאשר סמסונג מצליחה לשמור על ההובלה בו גם ברבעון השלישי של 2024. על פי נתוני השוק העדכניים, סמסונג השיגה את הנתח הגדול ביותר מהכנסות הסמארטפונים במדינה, עם 22.8% מכלל ההכנסות. מדובר בעלייה קלה מהנתח שלה ברבעון המקביל ב-2023, שעמד על 22.6%.
אפל, שהגיעה למקום השני, הצליחה להשיג נתח של 21.6% מההכנסות, עליה קלה של 0.2% בהשוואה לשנה שעברה. שלושת המקומות הנותרים ברשימת חמשת הגדולות נתפסו על ידי יצרניות סיניות – Vivo, Oppo ו-Xiaomi – עם נתחים של 15.5%, 10.8% ו-8.7% בהתאמה.
על אף שסמסונג רשמה ירידה בכמות היחידות שנמכרו ברבעון זה, מ-17.2% ברבעון השלישי של 2023 ל-15.8% השנה, היא הצליחה לשמור על נתח גבוה מההכנסות בזכות מכירות חזקות של מכשירים פרימיום כמו סדרת ה-Galaxy S. האסטרטגיה של סמסונג לשדרג את תכונות המכשירים בסדרת Galaxy A תרמה גם היא למכירות, כאשר יותר לקוחות בחרו בדגמים מתקדמים ויקרים יותר.
עוד ב-
ייתכן שהמגמה הזו תימשך גם ברבעון הנוכחי, אך סביר שלא תהיה עלייה משמעותית, בעיקר בשל המתנה של לקוחות למכשירי הדגל החדשים של סמסונג, סדרת ה-Galaxy S25, הצפויה לצאת ברבעון הראשון של השנה הבאה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה