דיגיטל וטק

הסטארט-אפ הישראלי מגייס 13 מיליון דולר: "הבעת אמון בחברה"

הסטארט-אפ הישראלי "אליסון", המפתח טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית ליצירת פרסומות, מגייס 13 מיליון דולר. כספי הגיוס יעניקו לחברה את האפשרות להמשיך לייצר חדשנות בתחום הבינה המלאכותית בתחום הפרסום והשיווק

מערכת ice | 
ינאי וברקוביץ (צילום טל צליקוביץ)
הסטארט-אפ הישראלי "אליסון",  המפתח פלטפורמת בינה מלאכותית לניתוח ויצירת תוכן וקריאייטיב, מודיע על גיוס סיד של 13.3 מיליון דולר, בהובלת Almaz capital ובהשתתפות Foresight Group Cardumen Capital, Crescendo Venture Partners, Alumni Ventures. 
על פי הנהלת חברת הסטארטאפ הישראלית, כספי הגיוס יעניקו לה את האפשרות לקדם  את הצמיחה הגלובלית, להמשיך לייצר חדשנות בתחום הבינה המלאכותית בעולמות הפרסום והשיווק. לצד זאת, נודע כי בשנה הקרובה החברה הישראלית צפויה לגייס עובדים חדשים למגוון משרות במרכז הפיתוח. 
"יוזמות אלה ירחיבו עוד יותר את השוק הפוטנציאלי של Alison.ai וישפרו את שילוב הפתרונות שלה בצוותים נוספים בתוך חברות הלקוח שלהן", כך נמסר מטעם הנהלת חברת "אליסון".
החברה הישראלית עוסקת בפיתוח כלי בינה מלאכותית המסייע ביצירת סרטוני פרסומת בהתאם לצרכי המותג. ייחודי של כלי הבינה המלאכותית מתמקד בעובדה כי יש ביכולתו לייצר סרטון ויראלי עם מקסימום תוצאות ובמינימום תקציב. 
מדובר כלי טכנולוגי חדיש שמבצע פירוק של אלמנטים, פיצ׳רים ומאפיינים בפרסומות וקמפיינים (קופי, גרפיקות וסרטונים), חיפוש קורלציה לביצועי הקמפיין ומספק תובנות ומסקנות לכל לקוח ספציפי לגבי טיוב הקריאייטיב ואף יצירה של פרסומות חדשות.
זאת בחלוקה לפי פלטפורמות פרסום שונות, קהלי יעד, גיאוגרפיה, העדפות צרכניות ועוד. בנוסף, הפלטפורמה מבצעת מחקר מתחרים באותו האופן ומנפיקה בריף מדויק לאיש הקריאייטיב, במטרה לסייע למפרסמים להשיג את הביצועים הטובים ביותר של מסעות הפרסום. 
לאחר שקלול כל הנתונים, הפלטפורמה מייצרת סרטון פרסומת מלא ע"פ צרכי המותג, מקצה לקצה. החל מניתוח והפקת תובנות מדאטה של קמפיינים קודמים ושל מתחרים, גיבוש בריף מפורט הכולל סטוריבורד, קופי ,תסריט ופסקול- ועד ליצירת סרטון הפרסומת השלם באורך מלא.
אסף ינאי, מייסד ומנכ"ל Alison.AI: "כפי ששינתה ועיצבה מחדש תעשיות רבות, הבינה המלאכותית מחוללת מהפכה גם בעולמות הפרסום והשיווק- ואליסון נמצאת בחזית השינוי. הגיוס הנוכחי הוא הבעת אמון נוספת באליסון ובמהפכה שהיא מחוללת.

בתמונה: עובדי חברת אליסון, (צילום: טל צליקוביץ')
המשימה שלנו היא להתאים את הקריאטיביות האנושית לעידן החדש, לספק למפרסמים ולאנשי תוכן תוצרים איכותיים מבוססי דאטה בזמן אמת, שידייקו את העבודה שלהם, ימקסמו את הרווחים וייעלו את התהליכים העסקיים והשיווקיים שלהם- עד ליצירת הקמפיין המנצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה