דיגיטל וטק

גוגל מרחיבה את תכונת ה-AI בחיפוש: אלו המדינות שמצטרפות למהפכה

תכונת ה-AI של גוגל בחיפוש מתרחבת לעשרות מדינות ומספר שפות חדשות, ומבטיחה לשדרג את חוויית המשתמשים עם סיכומים עשירים ומדויקים יותר. איך ההרחבה הזו עשויה לשנות את החיפוש כפי שאנחנו מכירים?
רפאל בן זקרי | 
גוגל ג'ימני (צילום shutterstock)
גוגל הודיעה על הרחבה משמעותית של תכונת ה-AI Overviews במנוע החיפוש שלה, שתהיה זמינה מעתה ביותר מ-100 מדינות ואזורים, עם מטרה להפוך את חוויית החיפוש לנגישה ומועילה יותר עבור משתמשים גלובליים. לאחר השקה ראשונית בארה"ב בחודש מאי והרחבה נוספת באוגוסט למדינות נוספות, כעת משתמשים בכל רחבי העולם יוכלו ליהנות מהתכונה שמטרתה להעשיר את תוצאות החיפוש באמצעות סיכומים מבוססי בינה מלאכותית.
בהתאם להרחבה זו, גוגל מוסיפה תמיכה בשפות שונות, ביניהן אנגלית, הינדית, אינדונזית, יפנית, פורטוגזית וספרדית, כך שמשתמשים יוכלו לצפות בסיכומי AI בשפתם המועדפת, בלי קשר למיקומם. לדוגמה, דובר ספרדית בארצות הברית יוכל כעת לקבל את סיכומי החיפוש שלו בספרדית. לפי גוגל, סיכומי ה-AI זכו לביקורות חיוביות מהמשתמשים, והחברה מקווה שהרחבה זו תאפשר ליותר אנשים ליהנות מחוויית חיפוש פשוטה ונגישה יותר.
בנוסף, גוגל מדגישה את מחויבותה לעזור למשתמשים לגלות תכנים ממקורות מגוונים, ומוסיפה דרכים ברורות יותר לצפות בקישורים לאתרים רלוונטיים כחלק מהסיכומים, לצד הצגת מודעות בפריסה ברורה ונפרדת מתוצאות אורגניות. ההרחבה של תכונת ה-AI היא חלק מהמגמה של גוגל להרחיב את סוגי השאלות שניתן לשאול ולהפוך את הגלישה לממוקדת ונוחה יותר עבור המשתמשים ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה